Weer wat aan de fire gedaan samen met De Pul en het was er zo te zien ook wel tijd voor. Aangezien er ook nog gewerkt moest worden toch wat pics kunnen maken
Front vervangen. De oude was erg krokant . :eek: Nu alles er toch af lag, gelijk de draden netjes gemaakt, stekkers vervangen van de knippers en lampen zodat alles weer netjes zit nu (zoals het zou horen). Claxon ook vervangen :thumbup: Gelijk ook op de bumper de g60 lip vervangen Nieuwe front erop even later de bumpers weer netjes en strak terug opgehangen. Paar peukies later... Achterklep was toen aan de beurt. De oude achterklep waar je de roest plekken al in zag komen vervangen voor een nettere, hierbij ook gelijk de ruit vervangen voor een groen getinte. Ook hebben wij gemerkt dat De Pul een erg vaste hand heeft, zal niet van het sleutelen zijn maar aan hem was het dus de eer om het randje weer netjes bij te werken :cool: goed bezig gozer ! Met 2 man het achterruit rubber te lijf gaan :D Paar peukies later.... en met dank aan Stephanie een paar lekkere broodjes en wat cola :D Zijruiten achter vervangen voor de siglachrome die ik nog had liggen. Eindresultaat voorkant : Achterkant Gerben, harstikke bedankt gozer 't was weer super en gezellig :D Met de racer komt het ook helemaal in ordnung als ik dat zo zie. Keep up the good work ! Verder zijn wij nog van plan een set spoorverbreders te halen komen dan voor bij de estorils, de oude banden zijn daar nu vanaf. Waar de ventielen zaten moet ik nog even goed opschuren en polijsten kwam er vorige keer niet lekker bij maar als de velgen af zijn dan komen de banden en de banden worden 185/45. Donderdag nog even met de wagen langs meinderturk van hier, voor het vervangen van remschijven en blokken en de linker ashoes. Gaat helemaal goed komen ;) |
netjes, boys! gewoon rigoreus er een dag flink tegenaan gaan; ik ben trots op jullie!
|
zo te zien komt er weer een mooie fire and ice bij. :thumbup:
leuk sleutel groepje hebben jullie. ;) |
weer heel wat puntjes aangepakt vandaag,zo langzaamaan word het een hele nette F&I...
jullie ook bedankt,was idd weer helemaal top! |
Vandaag nog even met de wagen langs meinderturk van hier geweest voor het vervangen van de remschijven en blokken aan de voorkant en de linker ashoes.
Zit er weer allemaal onder,wij zijn er weer blij mee en kunnen er weer tegenaan! Meindert, toppertje, bedankt! |
ZOOO best motor magazijn bij de PUL.... hihihi
Mooi dat de F&I's netjes gehouden en gemaakt worden... |
Quote:
graag gedaan! :thumbup: |
Update-je:
Toch maar andere knippers erin : Nog plaatje van de estorils .. die wachten op hun bandjes deze zijn vandaag ook besteld :) |
Het komt weer helemaal goed met "mijn"oude F&I !! Leuk om te zien.
|
lekker mike:D
|
Schiet aardig op zo kreeg vandaag weer onverwachts wat binnen.
Nou moeten ze er nog omheen, de planning was om dit volgende week pas te doen maar zal nu zaterdag worden :) :D |
Goed bezig man! Kun je de wielen dit weekend ook gelijk onder de auto gooien en een paar foto's schieten. :cool:
|
Quote:
Uiteraard, gelukt :cool: Nou nog even die naafkapjes regelen .. |
dik!
maar dat had ik op msn al gezegd:D |
ziet er geweldig uit man!
|
Mooi hoor :thumbup:
|
Ziet er mooi uit zo!! :thumbup:
|
Aaargh! Sehr schön, Mikey!
Toch zijn deze foto's wel wat flets...; can't wait to see it in reality! Met deze maat bandjes kan je wel heel laag, denk ik... ...maar ik ben blij dat ik er 'gewoon' 195-50/15 om heb liggen; als je niet laag gaat, vult het niet echt, als ik het zo zie. Bij de Vento had ik ook Nankang sport-NS-II en daar was ik erg tevreden over. (voor diegenen, die het niet weten: het is het 'B-merk' van Yokohama, het merk wat wel weer iets bekender is) -ik dacht dat je het hier ergens eerder over spoorverbreders had? -waarom geen witte knippers vóór, zoals origineel? Naafkapjes moeten wel te vinden zijn; ik vind dat jullie dit jaar ècht goed bezig zijn! (...en binnenkort mag je er ook nog zèlf (officieel) in rijden, Mike) Maak nog even wat foto's van de auto in het geheel! (vergeet ik ook altijd; 'wil ook altijd de details laten zien, waar ik mee bezig ben :tongue: ) Het blijft leuk om te zien, dat er mensen met heel hun hart voor gáán; dat zijn de èchte liefhebbers! (zo genoeg veren in je r**t gestopt; lekker hè?! :D ) Nu nog 'ff' die 16V of 20V T erin en klaar! :screwy: |
Super vet! Mooie Fire & Ice! :thumbup:
|
@iedereen : bedankt voor de reacties :) was al het leed wel waard :thumbup:
@Vento-Vice : Als je naar Vag Fryslan meeting komt kan je ze bekijken :P Lijkt inderdaad wel of ze de drempels hebben verhoogd ;) Rijd nu wel een stuk beter/comfortabeler vergeleken met die oude winterbanden, deze waren ook al aardig glad aan het worden, we zijn er iniedergeval weer blij mee. -ik dacht dat je het hier ergens eerder over spoorverbreders had? Ja, deze komen nog, ik wou eerst even passen en kijken hoe het staat maar dat komt nog wel achter is het zeker nodig, voor staat het opzich wel netjes. -waarom geen witte knippers vóór, zoals origineel? Ik vind de oranje glazen gewoon mooier het staat ook een stuk beter anders wordt het zo een "witte" boel aan de voorkant, deze knippers zijn ook origineel vw alleen dan niet "officieel" voor de fire. Maar goed de fire and ice uitvoering is een leuke met een mooie lakkleur in de zon vooral, apart interieur en g60 bumpers en lijsten uitvoering maar ook de estorils staan de auto goed, maar je zit zo vast aan het fire and ice geheel.. nu gewoon weer even wat anders erin :cool: Keuze gaat nu inderdaad worden of een andere motor of respray of beide :D maar eerst dat bewijs maar "ff" halen.. Heb ook al paar naafkappen op het oog moet alleen uit amerika komen dus dat zal nog even duren, helaas. De bouwvak komt er ook weer aan dan hebben we weer een heleboel tijd om wat te gaan doen, mocht er weer wat gedaan worden laat ik het wel weten hier komt in orde :thumbup: Fotos zal ik binnenkort wel even maken zal donderdag wel even kijken of dat lukt.. |
All times are GMT +1. The time now is 19:34. |