Dat met die steun heb ik ook een keer gehad, die van mij was alleen gewoon doorgesleten :D
Leuke velgjes trouwens, is dat nou 13 inch? |
haha dik hoor!! helemaal afgesleten.. dikke scrapers zijn het!! ja dit is 13 inch!!
hier de foto's! op de onderste 2 foto's zie je de originele hella witte knipperlichtjes!! |
zijn dat BBS Mahle's ?
|
Quote:
jep! met 165/55/13 Pirelli P-700's! |
Dikke foto's gek :)
|
Quote:
mooi dan weet ik waarnaar ik moet gaan zoeken ! vind het zulke dikke velgen ! :thumbup: |
hele nette foto's :D en ook een hele dikke mk1 :D :thumbup:
|
ziet er heerlijk uit! mooie fotos ook
|
:cool::thumbup:
|
wat een vette foto´s man , erg mooi op het chasse veld , toch?
erg vet |
leuk hoor!!! :thumbup: dit zijn de auto's!!!
|
thanks allemaal, tof om te horen!! ja miggie is op chasseveld, jij ziet hem morgen wel, heb nou ook een adres voor uitlijnen, in werkendam, doen ze ook verlaagde auto's met 3d uitlijnen alles, 55 eu! breng ik hem volgende week heen dan is hij voor zondag 11 april klaar! als het wat is moet jij er ook maar heen gaan straks met je bbsen! groeten
|
:thumbup: Echt een gaaf ding! Staat er gewoon tof bij!
|
davide , zijn echte dikke foto's , dat komt goed 55 euri is niet veel idd , zitten de spacers er nou ook onder ?.
kan niet wachten om hem te zien man , echt mooi , hoe laat morgen ? 7 uur ofzo? |
Met wat voor fototoestel zijn die foto's gemaakt? Die zijn zo goed van kwaliteit! Nice:D
Oja, mooie Golf 1;) |
he miggie zoals je nu al weet zitten er achter 20mm spacers!! en floris jan thanks, maar de fotograaf maakt de foto niet de camera he;). ze zijn gemaakt met een nikon d700, met een 24mm f/2.8 en een 85mm f/1.4 lens, weet je dat ook;)
|
Gepot vanmorgen bij knooppunt Hooipolder :thumbup:.
zag er netjes uit!!!. Ik kwam rechts voorbij zoeven met een mk2 Edition. |
thanks!! jammer genoeg jou niet gezien... wel leuk!! :thumbup:
|
Mooie Golf en erg mooie foto's.
Erik. |
thanks erik! je typeplaatje staat er supermooi op!!
|
All times are GMT +1. The time now is 00:22. |