Quote:
En doe om de rooie nog eem mooi te poetsen :D ! Ik neem toch aan dat dien golfke dr wel tuzz'n stait dizze keer :confused: |
Quote:
:goodpost: Je haalt me de woorden uit de mond :D |
..... Om Fred maar een slag voor te zijn dan:
Mijn Golfke is inmiddels terug van de spuiter en voorzien van een prachtige zilvergrijze jas. Helaas nog niet 1 onderdeeltje op kunnen bouwen wegens chronisch tijdgebrek. Inmiddels nog wel een 2e speeltje dr bij: MK1 GTI Marsrood van '78 :) Auto is al volledig gerestaureerd, alleen motor moet nog terug geplaatst worden. En nee, dit gaat ook niet lukken voor zondag a.s :) Kom uiteraard wel ff kijken natuurlijk! |
Gefeliciteerd Martijn, Dat is inderdaad een mooie aanwinst.
Ik ben voor 2 weken terug voor de APK geweest maar kreeg nog een 6-tal punten van mijn monteur mee waaronder 1 draagarmrubber, 3 remslangen waren de kragen van "beschadigd" die vervangen moeten worden en nog wat zaakjes. Het rooie duiveltje liep trouwens wel als een tiet (ben even stiekem heen en terug gereden). Hij staat nu weer in de schuur en ik kan wegens familieperikelen er zondag toch niet bij zijn dus heb hem eerst maar weer op bokken gezet, alle wielen gaan er weer af en alle punten worden gelijk gefixt. Heb ook een paar setjes stickers voor onze GTI's besteld die er dan ook gelijk maar op gaan, dus ga dit de komende weken klaar maken en knal hem dan wel weer voor de APK (of gelijk volgend voorjaar). Dus antwoord: NEE.......GTI staat niet in Assen dit weekend !!! @Martijn: Knal er eens een paar foto's op van die rode ??? Groeten Fred |
zit nog steeds te twijfelen om te gaan !
weet niet of het weer mee zit ! moet vanuit amersfoort komen dus best wel een eind ! zijn er meer mensen hier uit de buurt die gaan ? om met een paar mensen mee te rijden met de mk1 haalt me misschien over |
Mijn remmen zitten nog vast.. Kan er dus niet bij zijn met de jetta..
|
Ja sorry vandaag nog flink gebelt, maar in de buurt nergens een koppeling te verkrijgen, en aangezien ik morgen met eddyvwone en zijn vriendin en mijn moppie ga winkelen in Duitsland (Moeten de vrouwen ook tevreden houden he) heb ik morgen ook geen tijd om die er even in te frottelen.
Maar goed als nog tot volgend jaar en succes voor hun die wel gaan. Gr Ronnie |
Quote:
Mooi dinkie :thumbup: Amersfoort is trouwens niet ver weg :tongue: Zou t zeer leuk vinden als je komt. Komen ook vast wel meer uit dezelfde hoek ;) |
Heb op buien radar gekeeken en voor omgeving assen lijkt het morgen mee te vallen ????
wij komen uit apeldoorn er naar toe met 79 er mk1 tweety geel |
present met 3 cabby's
|
aanwezig met de mkI :cool:
|
jetta staat klaar
nog alleen nog even de wielen van de golf schoonmaken en dan staan ze beide klaar voor morgen |
Tot daar mensen!
Weersvoorspellingen zien er nu nog goed uit :) |
Zo...thuis van `t werk. Nu even snel slapen....tot vanmiddag :D
|
Quote:
:D :D Wij gaan eerst even stempelen bij de 11 stedentocht voor de luchtgekoelde en als het een beetje mee zit nog even naar Assen :thumbup: |
Denk dat ik hem zo ook aantrap vanuit Nunspeet, Gizmo als jij nog gaat stuur maar een pb dan haak ik aan,
|
|
All times are GMT +1. The time now is 07:06. |