400 + auto's bij Bourguignon ?
wel mooi stof vrij :thumbup: geen werk meer met het manege bak vullen jochie ;) |
komt allemaal goed alberto met het parkeren. maar de showroom moet nog wel even vol met leuke auto s(showroomauto s van bourguignon gaan er uit).
|
Quote:
bedankt gerk! |
Mooi plekje, ook nog dichterbij ook :D
|
Goed bezig!! Dat is een prachtige locatie!
(We gaan dat lekkere manege-luchtje nog missen denk ik) |
Damn wat een locatie :thumbup:
Daar zou ik graag eens in willen staan in die showroom :D |
Leuke locatie !
Ben benieuwd wat er in de showroom komt te staan ? |
Quote:
auto's Molle :D :D |
Quote:
Ja duhhhh :D |
Zeer mooie locatie .
Gr Richard |
Mooie lokatie mannen.
Moeten K.J en ik daar maar een leuk plekje zoeken.. |
meesterlijke locatie. K zie alleen maar voordelen.
Dichterbij voor mij maar ook iedereen die vanuit het zuiden komt. Makkelijker te vinden! Geen stinkende paarden op een brakke zondag! Geen stof. En....geen klotige klinkerweg er naar toe. Lkkr vanaf huis tot aan de meeting puur asfalt. Alleen het terrein zelf is klinkers maar die liggen wel netjes:P. Ik ben er dus zeker bij! |
Quote:
Was voor het wissel effect wel leuk geweest om er dit keer dan Paarden in de autobak te zetten :D |
Mannen dit lijkt weer helemaal goed te komen :thumbup:
en toch had de manege z`n eigen sfeertje ook wel ;) |
Quote:
Oh ik dacht Alberto als dolle stier met een springkussen erom heen, 1 euro per ritje brengt vast en zeker wat op, op zo'n dag :D |
Deze jonge is net zoals vorig jaar ook aanwezig!
Inderdaad wel beter als er niet zoveel stof opwaait!! |
Quote:
:lmao: :lmao: :lmao: hoe verzin je het :cowboy: |
Gelukkig!! Weg van die vieze manege lucht haha...
Maarrr.... ik weet niet wie er allemaal bekend is met het terrein van Bourguignon, maar ik heb er een hard hoofd in dat alle auto's daar kunnen staan. En ook omdat het nu bij een dealer is zullen er hoogstwaarschijnlijk nog meer mensen komen. Misschien is het een idee om 2 panden verderop te kijken, daar staat het oude pand van Jan Riedstra leeg... daar konden volgens de reclame altijd 402 auto's in... |
Quote:
wij van de organsatie hebben het allemaal goed geregeld en er zal geen enkel probleem zijn kwa parkeren van de auto's, heel de showroom hebben we tot onze beschikking en ook de werkplaats is die dag voor ons vrij gemaakt. dus over ruimte gebrek hoeft men geen zorgen temaken. |
Vet :rock:
|
All times are GMT +1. The time now is 20:38. |