Ik vind het totale plaatje wel geslaagd. Het is niet helemaal mijn ding, die kleur, de dikke lip en het hoge maar toch vind ik hem leuk.
|
Alberto, ziet er erg mooi uit hoor.
Velgen zijn zowiezo erg mooi en de kleur van de auto is gewoon erg mooi. Voor een dailyride is dit wel een erg mooie hoor. Gr Ronnie |
Quote:
die komt ook wel goed :thumbup: |
Quote:
ocean blue, de nieuwe kleur van 2010 weg met al dat wit :tongue: |
strakke bak hoor!!!
mvg Mike |
Quote:
De beste uitspraak van dit jaar :thumbup: :thumbup: :thumbup: laten we 2009 nu maar snel afsluiten. Super mooi geworden Alberto. Dikke lip ben ik nu alweer vergeten :D Nog even de WOB embleempjes op de schermen he ;) |
lol:D
|
Heel gaaf! :cool: Vind die dikke lip ook wel vet!
|
nee deze keer geen wob plaatjes
geel is het idee deze keer old skool impro lampjes :D |
Quote:
Een Country is hoog, deze staat gewoon supernetjes op zn wielen. Echt een schitterende combinatie zo! |
Quote:
Jup...het "schraap-tijdperk" hebben we nu ook wel een beetje gehad. Deze staat gewoon zoals een dikke MKII hoort te staan. Damn...ik wil ook weer een MKII :tongue: :redface: |
Quote:
:D Zooooo 2009 :tongue: |
dat ziet er weer netje uit hoor
|
Quote:
Dan rij ik er toch behoorlijk hip bij ;) Maarehh... misschien is Alberto toe aan een hoge instap, gezien zijn zoektocht naar een Country. Dan heeft hij nu toch alvast een beetje het gevoel hierbij :thumbup: ;) |
Ieder zijn eigen he.
Liever die van Alberto dan iets wat constant aan de grond schraapt omdat dat zogenaamd leuk is . |
rijhoogte is heel netjes zo,denk dat mijn racer ook ongeveer zo komt te staan.
alberto heb je die foto met die bladeren ook in groot formaat,deze is eigenlijk iets te klein als achtergrond:D:D |
staan in het album... klikken voor groot formaat
|
je kan hem ook wel zo krijgen hoor geen probleem :D
Quote:
op fiets wielen kan je lager ja met beetje band om een beetje velg kan je (en wil ik ook niet ) lager ding moet ( als je kan lezen op die leeftijd :rolleyes: ) 2 kids en een vrouw vervoeren als het moet , dat kan nu veilig zonder aan lopen ik vind de rij hoogte zo goed , veilig , en netjes . |
Ziet er weer goed uit Alberto.
René (Tiefleger) |
Quote:
jups,got it... |
All times are GMT +1. The time now is 06:35. |