Quote:
|
nou het is gelukt hoor als iemand ooit nog een pakking vulhals nodig heeft jeroen rison heeft er nog wel wat liggen willem bedankt :thumbup:
|
Ja Jeroentje heb nog wel wat liggen. Je kunt beter zeggen wat heeft ie niet. ;)
|
ja indd dat vertelde hij ook maar kende hem ook niet toffe gast wat ik zo aan indruk had nou ja ik heb nou zijn nr dus kan hem altijd nog eens bellen
|
hallo allemaal tijdje stil geweest maar zeker niet stil gezeten inmiddels is het interieur hellemaal klaar alle dopjes en dingetje's zitten erop verder is de buitenkant ook hellemaal klaar
verder hebben we het uitlaat systeem pas gemaakt [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] en nou nog ff monteren en hij wordt zaterdag opgehaald door de garage om de laatste dingen mbt de motor af te maken daarna gaat hij naar de spuiter voor reparatie en een poetsbeurt :thumbup: nog een paar dikke wielen en knalle maar !!!! |
Quote:
|
zo :wow:
jij hebt niet stil gezeten :rolleyes: hou ons op de hoogte :) mooi project :D |
hier nog wat foto's
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
:thumbup: zo, 1 smily kan er nog wel bij :)
|
hier nog maar even een foto van mn nieuwe aanwinst
[IMG] [/IMG] :D verder hebben we het uitlaat systeem nogmaals eronder weg gehaald om nog meer aanpassingen te doen :screwy: 8,5cm er tussen lassen mag toch niet normaal zijn voor een kantklaar systeem :screwy: |
Quote:
Verlengde golf ? :screwy: |
Mooie auto :D
|
Quote:
tja, je zou het bijna denken, gewoon iemand die snel een paar knaken wil verdienen op rotzooi laten we het daar maar op houden :shake: |
nou beste vw freaks hier nog maar weer eens een update snel van de week nog even de laatste onderdelen bij elkaar gesprokeld zodat ik dit weekend kon rijden ah fijn monteur sleutelt nog wat laatste onderdelen mbt brandstofleidingen onder de auto en ja hoor klaar om te starten :D niet dus :( nu blijkt dat 4jaar echt te lang is geweest voor mijn blok en zitten me zuigers vastgeroest :mad: dus woensdag bougies eruit gedraaid en kruipolie naar binnen gegooid nou maar hopen dat die weer loskomt en de schade beperkt blijft!!!!!!
|
podverdorie kom ik er dus nu net achter dat je ook uit epe komt en jou buurman heeft die een beige golf 1 met g60 (die heb ik al eens gezien man wat een geluidje)
ik heb ook een orginele golf 1 gti in best nette staat en kom ook uit epe ga dit project blijven volgen |
Quote:
oke dan :thumbup: ja dat klopt lache rij jij toevallig in een rode gti? |
:eek:oh das balen man hoop dat het goed komt succes!
|
ja dat hoop ik ook, iemand nog tips of ervaring met dit? de kruipolie zit er nou vanaf woensdag middag in ik neem aan dat dit rustig een paar dagen de tijd nodig heeft?
|
Ik weet niet je onder kruipolie verstaat, maar wd40 werkt voor dit soort dingen ook altijd prima :thumbup:
Gewoon volspuiten en wachten maar, paar keer herhalen en met een sleutel proberen je krukas te draaien, niet forceren :screwy: Helpt het niet, gewoon weer inspuiten en wachten. Suc6 :thumbup: |
ja prima wat betrefd de wd40, maar met een sleutel proberen hem rond te krijgen lijkt me niet zoveel effect te hebben, als dan hem in zijn hoogste versnelling te zetten en proberen te drukken of is dit te veel stress op mijn krukas?
|
All times are GMT +1. The time now is 06:55. |