worstenbroodje dik, zeg ik je :thumbup:
ziet er in het echt super dik uit!!! ohwja, nog bedankt voor alle lekkere pilsjes zaterdag :D aanstaande zaterdag maar weer eens dunnetjes over doen :redface: |
Quote:
Je hebt bewezen dat je Auto's kan verkopen . . . Sorry, het is maandagochtend na een zwaar weekend ( 100% ellende in de Ahoy ) . . . dus, ik mag even stoom afblazen en een steekje geven . . . :D Ik ben echt geen fan van wit, maar zelfs ik geef een complimentje !! |
Quote:
Denk dat ie doorhangt door de trekhaakbalk :rolleyes: :tongue: |
Quote:
Ik heb het meer over dikke auto's maken dan over verkopen :tongue: Bedankt mannen, graag gedaan Rick.. denk dat het slecht een voorbode was voor de zaterdag :cool: |
Quote:
:wee: |
nou ja maken ........
een paar wielen en wat lager, wil nog niet zeggen dat het gelijk een dikke auto is, anders zouden mensen mijn auto ook dik vinden :( ben het dus meer met REBO eens, verkopen doe je ze wel goed idd :D en zoals ik al eerder zei, je ben een beetje, erg, naast je schoenen aan het lopen....... mijn idee dan he |
Precies....als je jezelf al een succesvol persoon vindt als je een auto plat op z`n bek kan leggen met een goedkoop schroefsetje plus een setje wielen met banden van 1 of ander kontmerk.....
Maar hij ziet er wel tof uit....alleen jammer van het kleurverschil. |
Quote:
Dat komt omdat m'n allstars zo goed als kapot zijn.. de menschen bepalen wat een dikke auto maakt. los daarvan vind ik dat een auto niks meer nodig heeft dan een verlaging en een setje wielen.. en hier een lampje, daar een kentekenplaatje en wat klein grut. Je moet alleen de juiste verlaging en velg bij elkaar rapen onder de juiste auto.. dat maakt een auto dik, althans zo denk ik erover. Ik weet niet wat betreft dat langs m'n sneakers.. maar ik laat toch gewoon mijn shit zien, niet meer niet minder? edit* Die sig-tekst maakt wel indruk , je moet soms wat dingen met een korreltje zout nemen, dat zeggen ze ook altijd tegen mij ;) |
Ziet er dik uit Mies :thumbup:
|
Quote:
Lekker positief berichtje, snap niet dat jullie zich zo druk kunnen maken, over of hoeveel auto`s men rijd verkoopt of sloopt, of over het feit dat iemand zich zelf fantastisch vindt, man laat toch lekker je mening voor je zelf als het toch nergens op slaat!! :screwy: Sorry hoor maar erger me er aan om steeds maar weer het zelfde gezeur te moeten lezen in sommige topic's. En verlagen met een goedkope schroefset, nou ik denk dat hier meer dan de helft van het forum ook een billige set onder de auto heeft..Dus lekker boeie. Misha doe je ding.... Gr Ronnie |
:iamwithst
Precies Ronnie, en het leuke is dat veel van dit soort personen enkele jaren geleden zelf ook volop rondreed op goedkope schroefsets en banden van kontmerken... Maar nu hebben ze wat meer te besteden en is het ineens niks meer, wie loopt er dan naast zijn schoenen ? De sfeer daalt hier met de dag in elk geval, en maar afzeiken op andermans spullen :screwy: . |
Mensen die zo'n grote bek hebben zullen zichzelf wel zo goed voelen.. 'alles wat 'n ander doet is pauper en ik weet alles beter.'
Ik trek me er weinig van aan, ik maak deze auto's voor mezelf, dat andere ze ook mooi vinden is slechts een leuke bijkomstigheid. Thanks mannen! |
precies lekker je eigen lijn door trekken!
|
@ rickGT en Rene, misschien moeten jullie ook eens wat verder kijken dan je neus lang is. Dan kun je concluderen dat Misha wel meer doet dan wat wielen kopen en verlaging monteren.
|
Quote:
Idd, hij zet ze vervolgens te koop voor een aardige prijs :D |
Quote:
Hoelang wil je nou nog doorblijven grienen .. de lol is er al een aantal maanden vanaf :spam: |
met de teles in het wit vind ik het wel vet ! nice ride !
maar hij zou nog iets lager mogen vind ik..... :thumbup: :D |
Quote:
Het is niet persoonlijk bedoeld . . . maar misschien moet JIJ even verder kijken dan je neus lang is . . . lees mijn reacties nog eens goed door !! Zie je de smilie nog steeds niet . . . ?! Nee ?? Moet je toch nog maar eens goed kijken . . . ene geen Edit, dus hij staat er al vanaf dag 1 bij !! Geloof je me nog niet, vraag dan Mischa meer even naar mijn PM ;) Lijkt wel of je het andere 'rel' topic omtrent Mischa's "handel" mist dat je je er zo druk overmaakt :screwy: |
Zo.. genoeg gemekkerd met z'n allen?
Vanmorgen de achterbumper recht gehangen alsook de kentekenplaat voor.. die hing ook wat scheef. Nu is alles in principe klaar, muziek ook.. alleen de tussendempervervanger nog en dan eens goed wassen. Dan even rustig aan, misschien de ogen open houden voor een edition interieur en een smoked front. |
Quote:
Sorry, maaar het was ook wel een inkoppertje ;) Ik hou er nu over op :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 04:23. |