Zeer vet
|
Heel erg gaaf!! :eek:
Verdere plannen klinken ook goed. Ben benieuwd. |
super, echt!
wordt een heuze Dubclub mk2 race look :thumbup: |
Quote:
helemaal mee eens!! :thumbup: |
Bedankt mannen!
Vanavond samen met Stijn een retourtje Klazienaveen gedaan... 2 dikke kuipen met onderstellen opgehaald voor een lachwekkend lage prijs. Er zaten zelfs goede gordels bij maar helaas zijn blauw :screwy: Even een tussenstop gemaakt bij Tim, wat drankjes gedronken en weer naar huis gegaan. Was gezellig! Morgen gaan de wielen naar de spuitert, banden zijn ook al onderweg. Dus met een paar dagen/weken ben ik eigenlijk al klaar met m'n mega hobby project :( :confused: |
ben erg benieuwd naar de stoeltjes :D
ennuh spiegels al gemonteerd ? |
Nog niet, morgen gaan we dat doen overdag.. nu istie werken enzo en vanavond is het donker.
Toch wat leuker (en makkelijker) om het in het licht te doen zodat je ook wat resultaat ziet :) De stoelen btw, de spiegels zijn even terug naar de spuiter vanwege die druipert.. samen met de wielen! |
Quote:
Kunst alcantara??? :screwy: Volgens mij is alcantara kunst suede, maar ja |
'Alcantara is een kunststof die gebruikt wordt als alternatief voor suède in de kledingindustrie en meubelmakerij.' bron: wikipedia
:) |
kunst alcantara is dus zoiets als optelefoneren, een pleonasme..
Wel weer gelul, iedereen begreep wat er bedoeld werd. :D |
Quote:
excuses.. nep alcantara.. daar zit ook nog verschil in( in friesland zeggen we kunst leer, kunst alacantara etc) maar goed.. you get the point |
Quote:
in flevoland en gelderland ook hoor,we zijn geen kakkers:lmao: als je weet wat er bedoeld word is het toch klaar? @furb;hoe heb jij je zijpanelen achter nu zitten dan? je bent wel mager met pics hoor ;) |
Achterste panelen zijn eruit .. pics zijn er nog weinig omdat er verder weinig interessants te zien is.
Als straks de spiegels/wielen/kuipen erin zitten dan volgt er wel een mooi shootje (ben ik weer de lul) |
:goodpost:
:postpics: |
achterste eruit,maar voorste zitten er nog in? en die c-stijl blijft ook zo zitten?
|
Quote:
No offence, wilde alleen onduidelijkheden voorkomen. :thumbup: Het rare is namelijk dat alcantara duurder is dan suede, waar kunstleer duidelijk goedkoper is dan zijn echte variant. :screwy: |
gele kooi? wtf
|
het is blubclub oranje ;)
|
Na alle verhalen over grammatica en “tussen kunst en kitsch” even ontopic:
Spiegels zijn naar weer terug naar de spuitert ivm de druipers. Ik moest er toch heen omdat ik de velgen af moest geven. Die zal ik over een dag of 10 op kunnen halen, eerder heb ik geen tijd. Dat is ook tevens de reden van de weinige pics. Ik werk en als ik thuis kom is het quasi donker, daarbij is het project deze week in een stroomversnelling geraakt. Daarvoor was er weinig te melden… Op dit moment zitten alle stijlen er nog in en de achterpanelen zijn er uit. Graag zou ik een zwarte hemel hebben, maar dat is een ‘detail’ wat op elk moment gemaakt kan worden. Tjaap heeft wel een beetje gelijk met de gele rolkooi. De kleur heet namelijk oranjegeel, RAL 2000…. |
Oranje bestaat uit rood en geel, dus als je 't een rode kooi noemt heb je feitelijk net zo veel gelijk :D
|
All times are GMT +1. The time now is 21:57. |