Inmiddels 2 extra deurpanelen gevonden, en 2 achterpanelen, dus het setje is bijna compleet.
Ovaal staat al een hele tijd stil i.v.m. aanleggen van onze tuin. Deze is nu klaar, alleen staat de garage nog vol met steigerhout, waar ik nog loungemeubelen van ga maken. ;) Zodra dat allemaal weg is kan ik weer met de Ovaal bezig... heb er zin in! :thumbup: Hou je op de hoogte. :D |
Mooi werk!
Voor het schoonmaken van het interieur kan ik echt een tapijtreiniger met meubelopzetstuk aanraden, dat werkte bij mij ook perfect. Al het vuil word er dan uitgezogen. |
Quote:
bedankt, ik zat al te denken waarmee ik dat het beste kan doen. Ook omdat het oude stof is, welke ik niet kapot wil maken. :) |
|
Beetje uit verband... hoe los ik dat op?
|
|
super kevert! succes met de restauratie! :thumbup:
|
leuke ovaal
hij hoeft idd niet over de grond te schuren, origineel is ook mooi en zeker bij zo'n nette Ovaal ! :thumbup: |
Zo even wat stof afblazen, na een huis gekocht te hebben, verbouwd, en de tuin helemaal aan nieuw aangelegd te hebben, weer een beetje tijd gekregen voor de Ovaal. Alweer iets vooruitgang, heb voor mezelf een lasapparaat aangeschaft, een TICO 155 sc, leuk apparaat voor een beginner... Gelijk maar gebruikt om de gaten van de antenne, en handvatten dicht te lassen... And because you like photos... Keep you updated |
hehe eindelijk weer aan de hobby.
(heb je er nog 1 bij gekocht want ik zag een witte kever bij je werk staan)http://deplaatwerker.skynetblogs.be/ |
Quote:
Ja klopt, voor zolang deze in de schuur staat, moet je toch heen en weer kunnen, en dan wel luchtgekoeld. :D Bij jou staat ook weer zat om aan de lassen. :thumbup: zal binnenkort wel weer bakkie doen :cool: |
Weer een nieuwe oude aanwinst...
En nog een foto van afgelopen zondag |
Update...
Me interieur erin gemaakt! "crappy foto"... Andere velgen gescoord voor de Ovaal Eerst even poetsen, dan zien ze er zo uit! Smartbanden zorgen voor wat hoogteverlies Maar niet genoeg natuurlijk... Asje eronder vandaan Nieuwe "oude" 5" as eronder Ff bijna klaar foto... Andere foto's volgen... |
mooi hoor! ziet er goed uit!
|
vind persoonlijk de vorige setje rims mooier staan
|
Quote:
+1 mee eens! Een set cosmics zou ook goed staan! |
Quote:
Ja, Cosmics zijn ook zeer gaaf, alleen beetje duur... misschien ooit :D inmiddels velgen voorzien van doppen, zal wel even foto posten. |
|
Zakken en op originele velgen plaatsen, dat zou ik doen! Klinkjes zitten er netjes in zo te zien!
|
Ik vind het echt een super toffe kever, maar hoe hij nu op z'n poten staat vind ik minder. Voor iets lager en achter een minder hoge band en paar tandjes naar beneden... dan is ie af!!
|
All times are GMT +1. The time now is 15:11. |