Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf,Bora en New Beetle MK IV (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Bora V5 Variant Highline (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53733)

Christiaan 08-02-2011 12:43

Is even uitgesteld. Moet prioriteiten stellen, het dak van de cabrio moet ook vervangen worden :D

yal 08-02-2011 19:36

Ik heb ook een bora highline, alleen geen station.
Daar heb ik een kw40 set onder laten zetten, incl. alle rubbers en dat is een wereld van verschil.
Werd gek van het gedein en dit echt prima zo, loopt niets aan en kan gewoon alle drempels op en af zonder iets te raken.

Kijk maar uit met die binnenspiegel, als er een vlek ontstaat dan lekt de olie er ergens uit. Meestal als je net een schone broek aan hebt.....

Ik heb een nwe gekocht bij de dealer, nu zitten er ook leds in die op de middenconsole schijnen, en een aan/uit schakelaar.

grtn yal

Christiaan 08-02-2011 20:01

@Yal, heb je daarbij wel de andere koppelstangen erbij laten plaatsen?

yal 09-02-2011 20:47

Quote:
Originally Posted by Christiaan
@Yal, heb je daarbij wel de andere koppelstangen erbij laten plaatsen?

Heb de fusees van een golf IV R32 laten monteren met een nieuwe remmen set audi TT 312mm, R32 stabilisatorstang en R32/ audiTT draagarmen.
Mooie is dat de stabilisator stang nu vastzit aan de veerpoten ipv. aan de draagarmen.

Met 40mm verlaging staan de draagarmen perfect horizontaal omdat de fusees aan de onderkant langer zijn dan de originele exemplaren.

Hier zie je dat de stabilsator nu omhoog gaat naar de bevestiging op de veerpoot.

Grtn yal

Christiaan 14-03-2011 11:35

Buurvrouw, bedankt voor het niet kunnen inparkeren...

Achterlicht, bumper, achterscherm, en schade op de achterklep......
Het achterlicht is tijdens de botsing iets naar binnen gedrukt, en daardoor over het achterscherm en de achterklep geschuurd. Morgen komt de taxateur, ben wel benieuwd wat eruit gaat komen.

Richard 14-03-2011 11:37

als er 400 extra uit komt dan heb je een mooie deal..;)

Edward 14-03-2011 12:02

vrouw achter het stuur, bloed op de muur!

Christiaan 16-03-2011 12:35

€1500,- schade....

Eind volgende week gaat 'ie als het goed is naar de spuiter.....

MauSeR35 17-03-2011 20:34

Is erger dus dan dat het er op de foto uit ziet.

Christiaan 17-03-2011 20:46

Vandaag de afspraak gemaakt, woensdag gaat 'ie naar de spuiter. Linkerachterscherm, achterklep en bumper worden gespoten. Inmiddels zit er links achter een nieuw geheel rood (op het achteruitrijlicht na) achterlicht, rechts komt binnenkort dezelfde :).

Van de linkerachterruit is het rubber niet zo fris meer, deze wordt ook meteen vervangen door een nieuw exemplaar. Daarbij lever ik nog even een nieuwe linker en rechter spiegelkap in, kunnen die ook meegespoten worden. Irriteer ik me namelijk ook al even aan.

Dus op wat steenslag aan de voorkant na, is 'ie eind volgende week, als het goed is, weer helemaal strak!

Christiaan 22-03-2011 21:03

Vanavond weggebracht, vrijdag weer ophalen.....

miklo de gekste 24-03-2011 20:08

jonguhhh hij staat nu in de grondverf je onderdelen de jongens gaan hem morgen spuiten denk ik....

zag de volksforum sticker en moets ff op forum zoeken natuurlijk

evilnyntje 24-03-2011 21:01

Veel plezier morgen!

Christiaan 24-03-2011 21:58

Quote:
Originally Posted by miklo de gekste
jonguhhh hij staat nu in de grondverf je onderdelen de jongens gaan hem morgen spuiten denk ik....

zag de volksforum sticker en moets ff op forum zoeken natuurlijk

Wesly, staat 'ie bij jou op de zaak?? Wel ff doorgeven dat het netjes moet gebeuren, ik ben 'n zeikerd :D

Christiaan 25-03-2011 21:22

Iets voor 5 uur is de linker achterrruit er opnieuw in gekit, dus moest nog even wachten om 'm op te halen. Morgen ochtend eens ff kijken hoe het gemaakt is....

Christiaan 28-03-2011 16:52

Zaterdag ochtend opgehaald. Hij is weer netjes en strak!!

Edward 28-03-2011 18:08

BAM....strak.

bij wie heb je dat laten doen?

Sjeesbeest 28-03-2011 20:58

Netjes geworden !

Heb je heel toevallig een nummer van die achterlichten? Ik heb die met dat
orange knipperlicht glaasje en die van jou zijn geheel rood en super :)

Christiaan 28-03-2011 21:09

Het zijn achterlichten van Magneti Marelli, heb er zo geen onderdeel nummer van (zijn door de schade hersteller geplaatst).

Christiaan 13-07-2011 12:36

Weinig bijzonders eigenlijk te melden. Loopt nog steeds probleemloos.

Enige wat we nu een beetje tegen begint te staan is de kilometers die ik er mee maak. De verwachting was dat ik minder zou gaan rijden, maar ik rij nog steeds 20.000 km per jaar (teller van de Bora gaat nu rap richting de 180.00).

Het is nog steeds een waanzinnig fijne auto, maar met deze afstanden per jaar is het nogal een dure jongen aan de pomp. Qua rijden wil ik 'm eigenlijk houden, hij is nog prima in orde, die roffel, het vermogen, maar mijn verstand zegt eigenlijk dat er een diesel moet gaan komen....

Ben er nog niet helemaal uit, maar als je een mooie nette goed onderhouden V5 zoekt, mag je altijd contact opnemen.

All times are GMT +1. The time now is 16:19.