Vorderingen :)
Ik heb weer wat fotovoer voor jullie :wink: Heb een hard spatbord voor de bijrijderskant gevonden :) en heb een aantal delen gestraald en in de 2k epoxyprimer gespoten. Het stralen kan ik op mijn stage doen in een grote straalcabine :D dus dat is mooi meegenomen! Pics: Klepje in de epoxy :) (binnenkant moet nog) Mijn 'nieuwe' spatbord :) Beide spatborden gestraald en in de epoxy. En nog even wat laswerk gedaan. Nog even volhouden :redface: |
gaat lekker door,komt best goed hier;)
netjes:thumbup: |
Weer een stukje verder :)
Hier ben ik nog wel even mee bezig geweest :| (de hele rand waar de kattebak aansluit op de wielkast moest ook worden vervangen :| ) Maar het resultaat is toch best aardig :) Nu de andere kant nog :roll: En ik heb gister nog 3 achterspatborden opgehaald bij Sander in Vries :) 1 zit wat werk aan (kan van 2 weer 1 goeie maken) de groene is keihard :) Bumpersteun sleuven moet ik even aanpassen naar oud model en de gaten voor de achterlichten moeten verplaatst worden. Nu heb ik alle carrosserie delen compleet! :D |
Quote:
He Man wat een Project, :eek: ZEER VEEL RESPECT!!! :thumbup: Zoals jij bezig bent! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Student/Stage/Topic/Project...Jij hebt NIET stilgezeten. Ben zelf werkzaam in de AutoSchade en heb nu 12jaar WerkErvaring als Voorbewerker/Spuiter. En weet dus hoeveel werk en tyd hier in zit :wow: Fantastisch Project. (Wat betreft Joran, dat klopt? :D ) :D Maar jij hebt zeker een ALIBI die waterdicht is! :D |
Quote:
Kan niks anders zeggen dan bedankt voor de reactie :thumbup: Geeft voldoening!! Heb weer niet stil gezeten :rolleyes: Andere kant klaar! En omdat ik niet blij was met het resultaat van de hoekjes in de motorruimte (en omdat ik ze te laag had ingelast :oops: ) heb ik ze er uit geslepen en ga ik ze opnieuw doen. Thats all for now! |
Ziet er erg goed uit!! :thumbup:
|
ziet er echt keurig uit!!
|
Danku :)
Weer een stukje verder :) Hoekjes in de motorruimte afgemaakt en vast gelast. Al het laswerk aan de achterkant /onderkant afgerond, nu nog een heel klein beetje laswerk bij de A en B stijlen en dan kan de body naar de straler 8) Iemand nog een goed adres in noord nederland? (groningen, friesland, drenthe??) pics: |
netjes hoor,echt helemaal super:thumbup:
|
gaat de goedekant op :cool:
|
Vrijdagmiddag klus-middag :cool:
Spatborden gestraald en wat laswerk aan gedaan. Zijn spatborden van een later model kever. Ik heb de gaten voor de achterlichten dus dicht gelast...de gaten voor de bumpersteunen worden nog aangepast :wink: Scherm van de bestuurderskant heeft nog iets werk aan de onderkant. Zat nogal wat rot aan 1 scherm van de bestuurderskant. Had van sander 1 extra scherm mee gekregen om wat reparatiedelen uit te slijpen, dus heb van 2 schermen weer 1 goeie gemaakt :) Dit kwam er uit: Bevestigingsrand weer heel, alleen nog even een gaatje boren. Spatbord andere kant: That's some solid shit right there :cool: |
knap laswerk, super!! mooie foto's ook
|
Looking good!
|
super laswerk idd,ik doe het je niet na;)
|
Vooruitgang geboekt :)
De lak moest er aan geloven!....na veel roggels in de kleur L436 is dit het resultaat: Het dak nog even kaal maken en dan kan de body (eindelijk!) naar de straler en in de epoxy :D |
waarom eerst kaal maken en dan de straler ze werk laten doen
als je glasparel laat stralen komt er bijna geen hitte vrij.. hebben ze mij verteld verders leuk project |
Quote:
Vind maar eens een bedrijf die een compleet carrosserie straalt met glasparel. Wordt ook een dure aangelegenheid vrees ik. Ik wil gewoon ook geen risico lopen dat het wel gebeurt (ookal wordt er met glasparel gestraald) En dit scheelt de straler ook weer in de uren, dus mij in de centen :thumbup: Ben er niet eens zo lang mee bezig geweest hoor....een middagje hooguit. Eerst met verfafbijt van Albastine en daarna met dit ding er overheen: Werkt perfect :) |
Volgende week woensdag gaat de body naar de straler :D
Hopelijk kan ik hem dan zaterdag weer ophalen! :) |
Voordat de body naar de straler gaat moest er nog wat gebeuren aan plekken waar ik eerst niet bij kon.
Bij onderkant van de kattebak heb ik Johan aan het werk gezet, om de boel kaal te krabben van tectiel :D En ik moet nog een klein beetje lassen aan de onderkant van het schutbord. Iemand nog tips om de boel af te doppen voor het stralen?? De schuur ook maar even wat netter gemaakt: Nog aardig wat statiegeld tegen gekomen :tongue: |
Klaar voor vertrek :cool:
|
All times are GMT +1. The time now is 07:03. |