Looks better with the flares. Clean!
|
Netjes hoor, erg mooie wagen :thumbup: .
|
leuke auto, mooie inspiratiebron voor mn nieuwe aanwinst :thumbup:
|
Het hele plaatje is AF!...
Mooi ding! |
Quote:
hier zijn ze dan :redface: |
precies voor de viskar :)
|
Nou dan heb je nog geluk gehad.. Wel vervelend, carterpan niet beschadigt? Succes met de reparatie;)
|
Hoe is het met het voorscherm gesteld, toch niet ontzet ?
Gelukkig was het een weggetje buitenaf gezien de snelheid waarmee je het overkwam. |
Wat heb jij een geluk gehad, dit heb ik al eens heel heel heel erg meer mis zien gaan. Vooral dat je een recht stuk had waar dit gebeurde, succes met de reparatie.
En een erg mooie Jetta. Gr Ronnie |
Quote:
ja stel je voor dat het links was geweest :eek: gezien dat kanaal wat er naast ligt :eek: |
even uit het stof......
schroefset opgeknapt nieuwe bandjes velgen gepoetst na de schram van de vrouw, denk ik in april of mei nieuwe lak steenslag kapjes verse APK |
Quote:
thanx for your concern, heb de dader ge-bitch-slapt en zn moeder uitgescholden ;) |
Quote:
dan was een dikke boom me voor het water geweest denk ik..... |
YES, volgende week donderdag de hobby- en spuithal eens een bezoekje brengen.
Lak staat al klaar, nu nog een gesmeerd plan om het allemaal binnen 2 a 3 dagen te doen. |
dees ook weer uit het stof.
jetta is bijna kaal van stickers, emblemen en lijsten enzo. cabien is geregeld, primert staat klaar, volgende week de kleurtjes. 16-17-18-19-20 mei aan de slag! keep you posted. xx |
Ben benieuwd!
|
via VW WOB-shop nieuwe meuk binnen; sierlijsten, rubbers, klemmetjes en andere bende. Spuiten laat even op zich wachten, zal juli worden.
Mn waarde collega-beun kan geen auto ambulance vinden. |
En dan te bedenken dat 3 dagen ervoor ik er nog 300km snelweg op had zitten .....ppppfffff
:eek: |
paar dagen wachten nog.....
|
Vanmorgen in alle vroegte aangetreden, 10uur daar...bakkie...nog een bakkie....beetje schroeven.....beetje schuren.....BAM!
morgen nog beetje kleine randjes aftoppen, plamuur bijschafen en dan de kabien in met de ontvetter. morgen meer pics |
All times are GMT +1. The time now is 13:40. |