heb oit in de vw scene ook es een ponton met vr6 blok in de kofferbak gezien,dat was ook erg vet.
maar dit ziet er ook al erg leuk uit zo,suc6 met het afmaken van het project.hoop als ie klaar is een filmpje te zien van rijden met dat ding :P |
gaaf man! nou nog een leuk kleurtje
|
Ja leuk kleurtje, das het moeilijkste...
Carros is redelijk ok, behoeft weinig werk. Denk dat ik nog wel de knippers dichtlas enzo (ding is toch al totaal niet origineel meer, dus waarom ook niet). Groeten uit Goa! |
netjes gedaan stijn,vooral dat uitlaatspruitstuk.
leuk om te zien dat mijn "oude"inlaatspruitstuk toch nog een mooi plekje heeft gevonden. ik ben benieuwd hoe die is als hij klaar is. succes. |
Quote:
Dan ga ik nog maar eens proberen, vorige keer deed hij het niet omdat de Digifant geen toerensignaal meer had, spuit niet in dan volgens mij. Ik had verder niet veel tijd dus heb het er weer af gerukt. Nu maar weer eens aansluiten en kijken of ie wil vonken. Bedankt voor je info. |
ponton leeft!!!! to Steijn
:) He harde werker,
ik zie dat je goed voor mijn oude liefde zorgt? Ze is voor een binnentandje verlaagd ca. 5 cm. Binnentandje = 5 cm Buitentandje = 2,5 cm Achter is ze niet verlaagd. Seeya in Tilburg voor een Burn-out!!?!?!?!?! Mycha 64er ponton 68er TL |
Hey Mych, zal nog ff prullen zijn maar zo gauw het kan ben ik er voor een burnout hoor!
|
hey leuk ding Stijn! je kunt er natuurlijk ook nog een vr6 ingooien, een duitse gast heeft dat, zag ik op spa! Maar 16v gaat al hard zat in zo'n ding!
|
ik heb hem gister ff gefilmd:
filmpje |
Zo dan! Dat ding gaat aardig af!
|
Raw
|
WOW!! helaas geen geluid op `t werk,... thuis ook maar ff downloaden!!! vlamt goed uit de webers!!!
|
koel!! mooi geluidje
|
Kicke !!
:eek: |
erg gaaf, wanner komt ie nou naar Haarlem, ben beniewd, klinkt goed en ziet er goed uit, succes verder
|
VETT !!!!!!! :eek:
hoorde ik Tjaap lachen op de achtergrond ? |
yup, that would be me.. was het zo herkenbaar?
|
Vet Gosah !!!!!!
Nu nog ff in de afgesproken tinten verfuh ;) Standaard remmen ? |
Hehehe cool filmpje geworden!! SWEET :)
Nou gisteren weer ff flink geknutseld dus. Motorbedrading is netjes en klaar, alle computers en bobine achter de bank gemonteerd. Verder Pipercross filters passend gemaakt (had heel wat voeten in aarde, onder andere dynamosteun gewijzigd) en een beetje met de afstelling geprutst (afstelling Webers lijkt nogsteeds nergens op:( ) 's Avonds nog even een rondje gescheurd, DAMN wat gaat dat ding! 160 op de polderwegen was geen probleem. In z'n 3 in de bocht nog driften...heerlijk. Alleen nu nog een keer remmetjes die in enige verhouding staan tot het vermogen :p Nu alleen nog een carterontluchting verzinnen, Webers af (laten?) stellen en de buitenkant spuiten/in orde maken :) Oh, en Jaap heeft las les gehad....NATURAL!!! Ernst was van de catering Marc van de Weber(de)montage :) En de stand van zaken sinds gisteren (eeeeven wat draden opgeruimd :)) |
Webers.......they bite! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 18:00. |