Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Audi V8 4.2 Quattro miniproject (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=50411)

Ralph 23-04-2009 11:54

Hoe gaat 't met de Audi, of heb je er geen tijd meer voor nu de VR6 er is ?

Vains 23-04-2009 18:26

Quote:
Originally Posted by Ralph
Hoe gaat 't met de Audi, of heb je er geen tijd meer voor nu de VR6 er is ?

Haha, en hoe is het dan met de jouwe?
Ik ben al een paar weken aan het wachten op onderdelen die ik bij de dealer besteld heb :rolleyes:
Als dat allemaal binnen is dan kunnen we weer verder...

Richard 27-04-2009 07:43

http://www.w201-16v.de/w201/viewtopic.php?t=5074

doorbouwen en dan naar Hockenheim

Vains 05-05-2009 13:52

Vandaag eindelijk het grootste gedeelte van de bestelde onderdelen op kunnen halen, had ze in februari al besteld... Zo moeilijk is er aan onderdelen van de V8 te komen :screwy: Op 2 onderdelen ben ik nog steeds aan het wachten.
Dus binnekort kan ik langzaam gaan beginnen met de wagen terug in mekaar te zetten.

huismuis 13-05-2009 09:31

echt gaaf zo'n audi in originele staat!!!..
hoop voor je dat je er nooit iets mee meemaakt zou echt zonde zijn!
suc6 en plezier ermee

Vains 10-06-2009 16:41

Afgelopen dagen weer eens tijd en zin gevonden om weer met de V8 verder te gaan. In de tussentijd nog het een en ander aan originele onderdelen besteld en binnengekregen.
Hij staat er nu als volgt bij:

Nu nog wachten op de bumperhouder linksvoor en dan kan de bumper er weer op :thumbup:

Vains 10-06-2009 17:09

Toch nog snel even wat foto's getrokken van de rest :D

Nieuwe kunststoffen lijst incl de bijbehorende hoekstukken aangezien die er niet op zaten eerst:

Nieuwe koplamprubbers, want de oude rubbers vielen half uit mekaar zo droog waren ze:

Nieuwe vloermatten want die zaten er ook niet in:

De verlichting in het dashboardkastje was afgebroken, dus ook maar even een nieuwe voor gehaald. Alleen leveren ze bij Audi alleen nog de versie zonder het bedieningspinnetje dus heb ik het nieuwe setje omgebouwd met de oude onderdelen :D

Ook heb ik een originele radio weten te scoren met de bijbehorende code en cd speler :thumbup: Nu nog de radiobekabeling herstellen want daar hebben ze in geknipt :screwy:

Mijn vader heeft flink meegeholpen met poetsen. Hier zie je de condensator van de airco, deze lijkt wel gepolijst nu :D

De rest van de aircoleidingen zien er ook weer als nieuw uit evenals de rest onder de kap. De plekken waar we bij konden komen zijn ook weer mooi schoon :thumbup:

frankvr6 10-06-2009 17:11

netjes hou hem in top conditie

The_saint 10-06-2009 17:17

nice wil zelf ook nog een audi gamma cd scoren alleen dan met groot display... moet nu eerst nog me gamma cc.... zonder code... aan de praat zien te krijgen, heb je deze trouwens ook van ebay?

Vains 10-06-2009 17:20

Quote:
Originally Posted by The_saint
nice wil zelf ook nog een audi gamma cd scoren alleen dan met groot display... moet nu eerst nog me gamma cc.... zonder code... aan de praat zien te krijgen, heb je deze trouwens ook van ebay?

Ik heb hem idd via ebay gekocht inclusief het bijbehorend boekje...

The_saint 10-06-2009 17:46

die had ik ook nog gezien, was helaas niet thuis met het einde vd veiling.... gunstig voor jou prijs is lekker laag gebleven zag ik :-P

Vains 10-06-2009 17:52

Quote:
Originally Posted by The_saint
die had ik ook nog gezien, was helaas niet thuis met het einde vd veiling.... gunstig voor jou prijs is lekker laag gebleven zag ik :-P

Nou ik heb de radio al een jaartje thuis liggen, ik heb er toen bijna 200 euro voor betaald :rolleyes:

The_saint 10-06-2009 18:09

owww er is er 2 wkn geleden een met klein display weggegaan voor 66,12 EUR :screwy: en 'groot' display voor 290,00 EUR :eek: en staat er nog een met sofort kaufen voor 299,00 EUR :wow:

Vains 27-09-2009 18:44

Vandaag de winterwagen maar weer terug in mekaar gezet, gelijk de wagen even goed gewassen en gepolijst.
Komende week of de week erna even op keuring en dan kan ik er weer mee gaan rijden :D

De Limburger 27-09-2009 20:26

Ziet er erg goed uit hoor..
Gr Ronnie

The_saint 27-09-2009 22:14

I'm lovin'it heel mooi....!!!

Gertjan 27-09-2009 22:16

Echt een mooi wagenpark heb je zo :thumbup:

Vains 27-09-2009 22:33

Thanks mannen :thumbup:

Vains 13-11-2009 18:15

De wagen heeft weer een verse keuring erop :thumbup: Ook de winterwielen liggen er weer onder zodat ik de BBS velgen weer in orde kan maken..
Ik doe tegenwoordig mee met Dakar races :D

Op school zijn ze aan het bouwen, het is daar een grote bende :screwy:

Verder heb ik een + kapje weten te scoren, aangezien van de oude het dekseltje was afgebroken..

De oude:

De 'nieuwe'

Dus hij is weer wat 'origineler' :D

Larsv5 13-11-2009 18:53

Wat een vreselijk dikke v8 heb je.... (ben echt jaloers)

All times are GMT +1. The time now is 21:53.