"beschouw mij niet als jullie chef, maar als een goede vriend die altijd gelijk heeft"
|
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet...
|
je maakt me dood met een blije mus
je moet niet dronken dat ik denken ben |
..wil Diegene Die Mijn Fiets Gejat Heeft Ook Even Mijn Krantenwijk Overnemen..
|
....wie het laatst lacht, sterft tenminste vrolijk....
|
rechercheur aan vrouw ,wat waren zijn laatste woorden ,voor zijn hart aanval ?
de vrouw, ik kom |
I used to drive a bug....maar nu is ie stuk.... :(
|
Quote:
Had ik die niet zien staan onder Bugstuk ?? |
het leven is net een lul,soms hard ,soms slap en vaak stinkt ie .
|
Serge,
Hier is ook een variant daarvan.... Het leven is net als een kinderhemd... Kort en bescheten! |
ik zeg altijd maar zoo.. want dat is korter dan dierentuin
...die auto trekt nog geen frikandel van een schuin dak..wat een knakenbak. |
"Masturbeer je?"
"Wat!?" "Wat je studeert!" Goh buurman, ik hier? |
.."MOOI VERHAAL"...
(uitspraak van Flat 4 btw) |
[ gehoord tijdens college ]
* Het moeilijke probleem is de combinatie van vele gemakkelijke problemen * * Wat je denkt wat er is hoeft niet altijd zo te zijn * * Prof. :Piaget was van mening dat er fasen in ontwikkeling zijn, die in te delen zijn in verschillende schema's...zo heeft ieder mens een zuigschema * * Prof. : het kind begrijpt de werking van de wipwapsie niet omdat het nog in de preoperationele fase zit, die tijd hebben jullie als het goed is al gehad * * Prof. :Waarom zou er een statistisch verband tussen het beroep van de dirigent en zijn hoge leeftijd zijn? Student: Waarschijnlijk luistert hij naar gezonde muziek * |
".....heb je aan mn BVO'tje gedacht ???"
H6 |
agent: meneer mag ik uw legitimatie even zien?
man: ja natuurlijk mag u mijn legemetaatsie wel zien, ik zal em even uit het bordashkastje pakken! :lol: waar ie vandaan komt geen idee maar hij's grappig :lol: |
een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen .
wat nou strak!!!een meisje van 12 met een maillot om dat is pas strak!! |
Mijn vriendin had laatst wat moois!!
Toe!!! Haal de stekker uit de stopcontact!! strax rolt hij weg!! (zij zat in de auto (rechts:))en ik stond bij haar deur en had de motor laten draaien) en: "Koppelingsschakelaar" : Versnellingspook! hahahaha, leuk om zulke dingen te horen :D |
"Piraten, die hebben pas gevaren"
"Liever dat jij het zegt, dan iemand met z'n volle verstand" |
... “I feel sorry for people who don’t drink. When they wake up in the morning, that’s as good as they’re going to feel all day.” .... (Sinatra)
|
All times are GMT +1. The time now is 20:44. |