Quote:
Geloof mij, dit is niks...... 900 blokjes op je slotplaat en kofferbeschermer wordt pas veel, zeker als je daar dik 4 uur zoet mee bent...... |
had je dan niet gewoon een matje kunnen kopen?
|
Mwah, dit leek me wel leuk.... Zal nu wel ff 3 keer nadenken voor ik het nog eens doe! :D
|
haha kan ik me voorstellen. trouwens die spiegels heb ik niet eens gemonteerd. het stond toch een tikie te overdreven. heb ze dus gewoon weer zwart gemaakt. LOL
|
Quote:
hebje netjes gedaan die prijs, zou alleen voor 185-45/15 gaan staat wat netter en heb je ook niet zo snel ruzie met je wielkasten. je hebt een schroefset eronder zitten dus dan moet je natuurlijk gebruik van maken en lekker laag zetten |
185/45/15? maar dan word ie voor smaller als achter!?
volgens mij moet 195/45/15 ook wel gaan toch? |
Quote:
ja maar wil je echt laag ....dan is idd 185-45 beter...en goedkoper :D |
Quote:
en mooier.....en netter.....en beter....en vetter....en :D |
moet ik dan achter ook een andere bandenmaat hebben?
of is achter 195/50 en voor 185/45 goed? |
Quote:
er staan nog 4 van die bandjes te koop op het vwforum voor 150 euro, want achter krijg je denk ik ook problemen met 195-50 |
Quote:
Die 4 uur is zeker inclusief het tellen van die blokjes? :screwy: :D |
Quote:
mmm problemen? volgens mij moet het wel gaan! maar ik snap wel dat jullie bedoelen dat mijn verlaging dan niet zo ver kan i.v.m. de banden die aanlopen tegen de kasten. maar ik wil mijn wielen toch niet in de kasten hebben dus volgens mij moet 195/50 en 195/45 voor wel gaan! :thumbup: |
Ik heb dat gehad voor 185-45-15 en achter 195-50-15, maar dat ziet echt totaal niet uit sorry. De wang van die 195er is echt een stuk dikker als die 185er, en dat maakt het net alsof de wagen voorover leunt, nee ik zou rondom voor 185 gaan.
Gr Ronnie |
waarom leg je er niet snel bandjes op en post je ff wat foto's , ik ben echt benieuwd hoe vet dat ze staan onder deze auto :D
ipv bijna een hele pagina aan de bandenmaat te besteden :S:S |
@joostvw:
goed zo joost! ga gewoon voor en achter 195 proberen! mocht het niet staan kan ik altijd nog switchen. |
even wat foto'z
een collega vond dat ik mijn nieuwe koplampen moest posten! :thumbup:
hierbij de nieuwe koplampen. v.d. velgen eronder dan begint het wel ergens op te lijken! :thumbup: |
Tsja..ieder zijn smaak..
Ik had het niet helder gemaakt. Maar wel een leuke auto hoor. Gr Ronnie |
Ik zou persoonlijk de normalen koplampen er in doen (desnoods geel). Samen met een oud type golf grille met chrome vw logo.
|
@ jorp: komt wel een oud type grill in nog. vind deze ook niet zo mooi. koplampen blijven! vind ze wel VET!
|
als jij die koplampen vet vind, moet je ze er lekker in laten. ze zitten er niet voor iemand anders :D
komen die spiegels er nog op? ik vond ze wel leuk. hoewel dit iets subtieler is ;) suc6 verder |
All times are GMT +1. The time now is 08:06. |