Quote:
ik eigenlijk ook niet :rolleyes: vandaar (zoals je misschien al gelezen had) dat ik opzoek ben naar een leuk 14" setje :cool: |
Mocht je nog zoeken en staal ook interessant vinden, ik heb nog een goedkoop setje staal. Met een hoge ET-waarde dus ideaal voor verbreden.
|
Hou er dan wel rekening mee dat je teller én kruissnelheid ook anders gaan worden ;)
|
Quote:
Ik vind staal opzicht ook wel leuk ja, dus bij deze alvast bedankt voor je aanbod, alleen dan wel kant en klaar (zeker ivm de kilometers die ik zou moeten rijden naar raalte ;)) |
leuk projectje. lekker uitgebreid.
erg netjes geworden. heb ik je al op een meeting zien staan toevallig? |
Quote:
dankje :) en wat betreft die meeting, helaas maar de jetta heeft tot nou toe nog geen enkele meeting gezien. (maar daar komt wel verandering in :cool: ) |
andere velgen gekocht, om op te knappen en ook om laag te kunnen gaan ;)
6J, 13" :) want met die 15" gaat laag niet echt lukken, loopt aan :redface: |
update wat betreft de rial velgen :)
in de primer; fitting test <_< en nou het verven.. cheap ass :P Tadaaaa! :D |
Leuke velgjes!
Waarom niet de rand polijsten? |
Netjes.
Op de foto's lijken het net miniatuurtjes. :D |
leuke velgen! gaat zeker goed staan ..:)
|
Leuk project! Ik heb net je hele topic doorgelezen;)
Die nieuwe velgjes zien er erg leuk uit:) Succes ermee! |
bedankt allemaal voor de reacties :)
Ik zal jullie dan niet langer in spanning houden :rolleyes: foto's van de verlaging.. Samen met me pa gedaan, gaat toch altijd wat makkelijker en vooral sneller. Voor Tijdens de werken :rolleyes: achter te laag, dus opnieuw afstellen Er na En nou eens testen hoe en wat, want ik heb geen getrokken bandjes (wat wil je ook met 6j en 185/60 ;)) en daarbij wil ik toch nog normaal kunnen rijden, denkende aan drempels en dergelijken. Owja en voor die gene die het is opgevallen ik ben af van het zwart met blauw accenten, de strips heb ik ook zwart gemaakt ;) En toen de dag erna de auto wezen uitlijnen, altijd handig.. |
Tijd voor de audio voorbereiding :)
Er komt een 16cm compo set voorin, met een subwoofer in de kofferbak. Niets spectaculair maar wel voldoende voor mijn wensen. Alleen toch de kleine dingen die het moeten gaan doen ;) dus maar alle vier de deuren voorzien van bitummatten. Eigen deurpanelen gemaakt (zodat de originele bespaard blijven) |
Audison kabels :)
En de kofferbak nog wat voorzien van bitummatten en een stuk tapijt :P Voor de rest ook de auto voorzien van bitummatten ;) De deurpanelen in een gevorderd stadium En zo goed als af, de afwerking moet zeker nog gebeuren, maar dat komt met zijn tijd heb nou in iedergeval muziek :D Subwoofer behuizing |
netjes !
zelf ook 4deurs, heb voor, voor (volgensmij) cabrio bakken van een (volgensmij) amerikaan, daar passen 13mm in ;) hoe heb je trouwens de paneeltjes vastgezet aan de deur? |
Quote:
Dankje De deurpanelen heb ik met parkers vast gezet is stevig genoeg :) en onderaan heb ik een paar lange bouten gebruikt |
oke,
heb je de speakers nog extra aan de deur vastgezet? |
verlaging ziet er goed uit ! maar die deurpanelen zijn niet echt mijn ding ..
|
ben niet helemaal kapot van de deurpanelen! verlaging doet hem goed, alleen had ik een 175/50 band erop gedaan!
|
All times are GMT +1. The time now is 13:57. |