Was begin van de middag. Ik was aan 't werk ;)
|
waar werk jij dan ergens?
|
mijn vrouw heeft precies dezelfde wielen...... Azev a mooi wit gespoten en zonder deksels.
|
netjes man ook zelf gespoten? of zijn ze origineel al wit??
knappe jetta trouwens alleen jammer dat het laatste stukje striping mist |
Dat scherm is eens bij gespoten... Ben nog op zoek naar die letters die er horen. Die wielen zijn ook wit gespoten wel toevallig
|
zo net een nieuwe distibutieriem en waterpomp erop weer 175 euro lichter, maar hij kan er weer een tijdje tegenaan :) rijdt ook een stuk lekkerder nu de ontsteking is ook meteen opnieuw afgesteld dus reageert nu iets sneller op het gas :):)
|
vraagje...,
onder de pook zit een witte kogel die ervoor zorgt dat je soepel kan overschakelen, hoe vervang je die, kan je die uberhaupt vervangen, en zo ja en waar haal ik dat rotding |
als het goed is moet dan je hele schakelmechanisme eronderuit. Dus uitlaat weg halen en hitteschild en de je hele mech. weghalen en de kogel vervangen.
|
kolere, dacht dat dat iets eenvoudiger zou zijn :)
|
Quote:
Heb wel goede liggen |
ik dacht ook dat het makkelijker zou zijn totdat ik er aan ging beginnen....
|
ik zal volgende week eens op de sloop kijken en vragen wat het kost om m daar te laten vervangen :)
nog 1 ding wat me vorige week opviel, al een hele tijd was mn kleppendeksel nat van de olie dacht dat het er al heel lang lag dus heb het schoongemaakt, maar nu ligt het er weer, het lijkt erop alsof ie olie langs de vuldop naar buiten gooit, niet veel maar wel genoeg om het weer nat te maken, de olie is goed nog maar 6000 km jong, en er zit ook niet teveel in, de dop zit ook niet los ofzo maar er gewoon goed op, is dit iets wat bij iemand bekend klinkt?? |
kleppendeksel pakking!
koop wel een kurkepakking, die schijnen minder snel te lekken |
zeker weten? rond de pakking kon ik namelijk niet zo snel iets zien, heb er ook niet naar geocht eigenlijk, maar de olie komt echt uit de vuldop namelijk,
maar goed anders van de week even de pakking vervangen |
nou ik heb iniedergeval de kleppendekselpakking alvast besteld,
en meteen nog maar wat meer rotzooi :) 2 remschijven voor remblokken voor stoelkabel oliedop brandstof filter en een oliefilter en luchtfilter dan meteen maar ff een beurt geven :) vrouw jaloers maar goed ;) |
alweer een tijdje verder en een hoop gedaan,
alleen dan wel de dingen die je liever niet wilt doen, blok is vervangen water kanalen waren lek, koppakking was lek, nieuw motorblok erin wederom een 1300i multipoint, ging 2 maanden goed, 3 weken geleden begon ie enorm te stotteren, bobine kabel stuk dacht ik, dus nieuwe kabel erop ging precies 2 dagen goed, daarna gestart en weer erg trillen en net 800 toeren, en de vonken sloegen er weer uit, vervolgens de kabel weer vervangen en de bobine, 3 dagen later weer precies hetzelfde gehannes, toen maar naar de garage gebracht, wederom bobine + kabel vervangen, ging weer 2 dagen goed daarna begonnen we weer opnieuw, dus weer terug gebracht, weeeer een nieuwe bobine, nieuwe bobine kabel, nieuwe rotorkap, verdeler, boordcomputer, ontsteking, bougies en bougiekabels, zaterdag zou ik hem ophalen, starten .... weer niks, nu zijn ze de brandstof pomp aan het vervangen, en omdat ik met het nieuwe motorblok al aardig wat kwijt was, zijn de vorige reparaties gratis, nouja gratis kost me een kratje heineken. bij welke garage krijg je dat nou nog voor elkaar hahaha |
Je moet mij toch eens vertellen naar welke garage jij gaat !
Daar moet ik dan ook maar eens heen :P Ik ga normaal gesproken naar prins in erica maar heel veel goedkoper is het ook niet. Mooie bak trouwens ! |
hahaha ja daar staat ie inderdaad :P
|
lol, en dan doe jij dat voor een kratje bier ?!
Ik krijg er meestal weinig korting op en denk dat het kratje bier te weinig is. LOL Ik moet er binnukort nog maar weer eens heen om te kijken of ze achter nog een leuk 1.6 blokje hebben liggen. |
ligt er ook een beetje aan hoegoed je ze kent natuurlijk :)
1600 hebben ze vast wel een paar van liggen, staan genoeg golfies en jetta's daar, anders moet je tim hier op het forum eens vragen die komt ook nog wel eens op de sloop daar |
All times are GMT +1. The time now is 15:46. |