![]() |
Quote:
HAHA Dát is pas zonde van de tijd :D |
hmmm... verstandige keuze... weet niet of je dan uberhaupt wel aan een auto hobby moet beginnen. Tijd verknoeien op een forum haha
|
Klein beetje een inside djook JeeWee...
dit is Pritschi: ![]() |
Pritschi is geel!
Misschien is de 16" bij nader inzien toch niks voor jou Michel, maar beter geschikt voor JeeWee's collectie. Het dak is al wit, per slot van rekening... :D Jens |
Quote:
Mwooaaahhh: ![]() :D:D |
Hij bedoeld vast het dak van de loods :D
|
Quote:
Biologische conservering noemen ze dat...Het witte zit er echt onder hoor! ;) |
I am too pickup for you... ofzo haha. Nou ja, om eerlijk te zijn, ja ik vind het zonde om dat ding te slopen... mijn stukje cake. Pritschi wel geinig haha.
|
Quote:
Quote van www.t3syncro.nl dus michel bel busman op die komt m ophalen t is echt sonde als die op de schroot beland en er n kleine @#&$?! japanner van gemaakt zou worden :D |
Ah bedankt,
Mocht hij echt weg gaan, bel ik Mike even. |
Hé stelletje vrinden:
ik wil mijn hok weer kunnen gebruiken!!! Jens |
Na zaterdag is het een stuk lichter in de loods!
Skoanheit en Jacobus hartelijk dank, en gerk natuurlijk ook voor de handtast! ![]() Ook was zaterdag de dag dat ik mijn 'nieuwe' aanwinst in ontvangst kon/mocht nemen: ![]() ![]() ![]() |
We waren lekker aan het 'prutsen' :D:D
|
Vettah bak die 200, hopelijk heb je er veel plezier van, hij rijdt in elk geval prima
|
Heel gave Audi!
Is dat die met dat gescheurde spruitstuk of wat was dat? In ieder geval iets dat een drama was om te repareren van wat me bijstaat... succes en veel plezier ermee! :thumbup: |
Jah en wie is nu de lul?! :screwy: :shake: :shake: :screwy: :screwy: :screwy: :shake: :shake:
|
Quote:
Mits tenzij, JIJ... Mocht het zo zijn, wordt je met naam en toenaam genoemd mijn lieve audimonteur ;) :tongue: |
is het een 10v of 20v? heb straks nog een spruitstuk over van de s6
|
Quote:
Met 121kW was geloof ik 10V, toch? |
dan wel..s6 is vanaf 230pk
|
All times are GMT +1. The time now is 21:18. |