Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 1 (kever '49->) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Misha's '60er! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=42189)

Misha 02-06-2008 16:07

mooi weer + verveling = foto's!

:D

René 02-06-2008 16:09

eyy... mooie schoenen

foto`s zijn ook goed gelukt.

Misha 02-06-2008 16:21

Quote:
Originally Posted by René
eyy... mooie schoenen

ik zal het doorgeven aan Chuck :thumbup:

thanks!

-Jens!- 02-06-2008 17:48

5 pagina's en nog geen HOL gebeurd....als je veren in je reet wil ben je iig goed bezig :thumbup: :D

mzzls

Misha 02-06-2008 18:18

tja, ik ga der ook niks aan doen .. kzou niet weten wat ...

enige wat ik eventueel zou willen is het kevertje wat lager
maargoed, geen idee hoe ik daaraan moet beginnen
en nu kan ik overal makkelijk rijden dus ik vind het wel prima..

btw, ik heb liever niks in mijn reet, maar toch bedankt :D

martijnvanderh 02-06-2008 22:37

nog niet verkocht mish?

Tjaap 02-06-2008 22:46

ff een lakstiftje halen Mish.

Marcski 02-06-2008 23:01

Quote:
Originally Posted by -Jens!-
5 pagina's en nog geen HOL gebeurd....als je veren in je reet wil ben je iig goed bezig :thumbup: :D

mzzls

:goodpost:

Misha 02-06-2008 23:21

op een normaal forum heet dat spam.. efin ik vind het niet zo erg hoor.......
auto is voor mij af dus ik ga er echt niet noodgedwongen dingen aan veranderen!

hij is nog niet verkocht nee, 2 kijkers gehad.. welke beide opzoek zijn naar die ene kever die niet bestaat..
de een vond m toch net wat te ratlook, en de andere vond dat hij teveel roest heeft.. die heeft liever 1 zonder (48jaar oud)

:rolleyes:

Maar goed, er zon nog een paar geïnteresseerde dus we wachten vrolijk af tot de juiste komt kijken :)

Marcski 02-06-2008 23:31

op Volksforum heet dat "bevestigen dat je het eens bent met de mening van diegene"

als hij al af was, waarom post je hem dan in Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Luchtgekoelde projecten?

:rolleyes:

Misha 02-06-2008 23:37

omdat het forum zo onduidelijk is dat ik niet weet waar ik het anders moet posten ;)

waar moet je anders je (afgeronde) project posten ..

Marcski 02-06-2008 23:43

tuurlijk, als het je uitkomt is het onduidelijk.. ;)

Tjaap 02-06-2008 23:45

*verplaatst naar kever*

SIFON 02-06-2008 23:51

Quote:
Originally Posted by Marcski

jaloezie is toch een raar ding :rolleyes: ................btw misha ik en vele hier vinden je kevert prachtig doe je ding ik zou ook liever een stukje vlees eten i.p.v te leven op water en brood.Er komen later nog genoeg kevers voorbij :thumbup:

GRTzzzzzzzzzzzzzzzzz

Marcski 03-06-2008 00:00

ja, dat zal het zijn :screwy:

Misha 03-06-2008 00:29

Quote:
Originally Posted by Marcski

niet alleen als het uitkomt hoor .. even hoe ik het forum lees:

Techniek en Tuning Luchtgekoeld:

Type 1 (kever '49->)
Vragen/Problemen mbt Type 1

ik heb geen vragen of problemen over/met mijn kever dus waarom zou ik hier een topic openen van mijn kever.
ook de subforumnaam techniek en tuning luchtgekoeld geeft mij niet het idee dat ik hier mijn topic moet aanmaken.

Techniek overig:

Luchtgekoelde projecten
Plaats hier de voortgang van je luchtgekoelde projecten

hee, luchtgekoeld project .. nou ik heb een luchtgekoelde auto dan wel project, dan zal ik hier wel een topic moeten aanmaken!
een project hoeft toch niet bol te staan van de updates, teminste anders zijn er een hoop die zich 'niet aan de regeltjes houden'
En dan daarbij, ook al is je auto af .. dan is het dus een afgerond project! hee verrek, waar heb ik dat gelezen.. project?

:shake:

Misha 03-06-2008 00:57

efin, hier wat plannen die ik had moest de kever niet weggaan .. al acht ik die kans heel klein
er zal eerdaags wel iemand komen die echt serieuze interesse heeft .. althans ik hoop het wel

in ieder geval, dr pepper signlettering, stukkie lager, iets leuks met de wielen.. bijvoorbeeld:

Beetlefreak 03-06-2008 07:47

Quote:
Originally Posted by Misha
stukkie lager,
:screwy:

Marcski 03-06-2008 08:46

kom dan met die kritiek als je ermee zit, dan kunnen we er wat mee en de site verbeteren voor de leden, niet voor onszelf!
niet naderhand pas klagen, dat is te makkelijk en siert je niet, hoe mooie foto's je ook kan maken ;)

scumbag 03-06-2008 10:09

Dus als je een auto van iemand koopt die ALLES daaraan al gedaan heeft, mag je nog steeds het lef hebben die auto jouw "project" te nomen? O, je hebt natuurlijk ook een eigen inbreng gehad door de portierbekleding schoon te maken, dat had ik over het hoofd gezien.

Als ik die drogreden doortrek kan ik een foto van mijn dagelijkse auto plaatsen onder "projecten", aan die auto niets maar dan ook niets wijzigen, maar het een project noemen wel rechtvaardigen door te zeggen dat ik OOIT er iets mee wil doen.

All times are GMT +1. The time now is 15:30.