|
was een leuke meeting en stonden mooie wagens. ook leuk om me oude golf te zien. wel jammer van dat brandgat in de stoel ;)
@ivo en gijs, jammer dat ik jullie verder niet heb gezien. |
Superrrrr meeting!! Heerlijk weer gehad, zelfs de hele dag in de korte broek gelopen. Het is winter mensen, dus niet zeuren over het weer :D
En vooral mijn uiting van grote lof voor de catering! Heerlijke en grote bakken koffie voor slechts 1 euro! Ook nog eens geserveerd door een zeer charmante blonde dame :cool: Ook de patat was prima! Dikke bak vol voor slechts 2,50. Geweldig geregeld! :rock: Verder natuurlijk veel mooie auto's gezien en bekenden gesproken. Goede locatie ook! Al met al zeer geslaagde meeting, en ben volgend jaar zeker weer van de partij. Ben mijn foto's aan het uploaden en komen zsm, maar tot die tijd houd Parkambt Bart jullie even entertained :D |
Quote:
Had gehoopt dat ik mijn oude Golf ook nog zou tegenkomen... |
Trouwens jammer dat die grijze Golf 1 zijn complete voorruit sneuvelde en eruit lazerde.
Dat was trouwens deze: |
dat is de auto van siep toch?
|
Geen idee. Hoorde ook van anderen dat het VR6maniac [VWForum naam] was, maar geen idee of dat die Siep is of niet ;)
|
aha...dat was er dus te doen!!
Ik kwam er al zoveel tegen op de A50 en A1 :thumbup: |
Quote:
Hmm, dejavu. Ten tijde van die foto liep ik 2mtr achter je.. :tongue: En Kevin loopt samen met Linnie (of andersom) op de achtergrond zie ik nu :) Catering was inderdaad prima/perfect. Nette prijzen en goede hoeveelheden. Dat is bij het autotron wel anders. Prijs kwaliteit verhouding (oké, nou moet daar ook een heel gebouw in bedrijf gehouden worden..) ;) |
En gewoon niks zeggen dan ook hé, zo eng ben ik nu ook weer niet :D
Catering was echt waar voor je geld! |
Als ik wist dat jij het was :D
|
|
Quote:
wtf??? corsa grill? |
Wie is er hier zo vrij om onder mijn klep te kijken? :D Geslaagde meeting jongens! |
Die grille van de Polo is toch een Kamei grille?
|
was gezellig en er stonden een paar zeer nette wagens bij. Top locatie zal vd week ff een paar fototjes posten
|
Quote:
Weer een gezicht bij een naam, aan het eind stonden we nog ff te babbelen. Ik ben een maat van de eigenaar van de kever die naast je stond en ik rijd die paarse golf. Verder een zeer goede meeting, heb me vermaakt en leuk spul gezien. Ook 2 leuke motoren, die van Chris en die van een groene Golf 2 (gasrollen of itb 16V met compressor), alle jezus wat leuk :) |
Quote:
Voor je eigen veiligheid moet een uitlaat eindigen achter de auto zodat de uitlaatgassen niet onder je auto kunnen blijven hangen waardoor de kans bestaat dat deze het interieur inkomen met nare gevolgen van dien. Dat was de reden dat hij een boete kreeg. |
Het was weer een super meeting en bleef gelukig droog
Ik heb 108 fotos gemaakt Hier de link http://www.mijnalbum.nl/Album=LOYLZCV8 Dit was mijn cabrio vandaag |
Quote met uitleg van het VWForum geplukt:
Quote:
Komt zo'n emmer meteen goed te pas :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 09:53. |