Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   6th Midwintermeeting VW-Speed.nl (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=40153)

meijer1972 02-03-2008 22:31

levis 02-03-2008 22:33

was een leuke meeting en stonden mooie wagens. ook leuk om me oude golf te zien. wel jammer van dat brandgat in de stoel ;)

@ivo en gijs, jammer dat ik jullie verder niet heb gezien.

Ebut 02-03-2008 22:41

Superrrrr meeting!! Heerlijk weer gehad, zelfs de hele dag in de korte broek gelopen. Het is winter mensen, dus niet zeuren over het weer :D

En vooral mijn uiting van grote lof voor de catering! Heerlijke en grote bakken koffie voor slechts 1 euro! Ook nog eens geserveerd door een zeer charmante blonde dame :cool:
Ook de patat was prima! Dikke bak vol voor slechts 2,50. Geweldig geregeld! :rock:

Verder natuurlijk veel mooie auto's gezien en bekenden gesproken. Goede locatie ook! Al met al zeer geslaagde meeting, en ben volgend jaar zeker weer van de partij.

Ben mijn foto's aan het uploaden en komen zsm, maar tot die tijd houd Parkambt Bart jullie even entertained :D

Jeroentjuh 02-03-2008 22:43

Quote:
Originally Posted by levis
Ook leuk om me oude golf te zien. wel jammer van dat brandgat in de stoel ;)

Had gehoopt dat ik mijn oude Golf ook nog zou tegenkomen...

Ebut 02-03-2008 22:45

Trouwens jammer dat die grijze Golf 1 zijn complete voorruit sneuvelde en eruit lazerde.

Dat was trouwens deze:

variant110 02-03-2008 23:03

dat is de auto van siep toch?

Ebut 02-03-2008 23:06

Geen idee. Hoorde ook van anderen dat het VR6maniac [VWForum naam] was, maar geen idee of dat die Siep is of niet ;)

Haas 02-03-2008 23:15

aha...dat was er dus te doen!!
Ik kwam er al zoveel tegen op de A50 en A1 :thumbup:

Gijs 02-03-2008 23:18

Quote:
Originally Posted by Ebut
Ben mijn foto's aan het uploaden en komen zsm, maar tot die tijd houd Parkambt Bart jullie even entertained :D

Hmm, dejavu. Ten tijde van die foto liep ik 2mtr achter je.. :tongue: En Kevin loopt samen met Linnie (of andersom) op de achtergrond zie ik nu :)

Catering was inderdaad prima/perfect. Nette prijzen en goede hoeveelheden.
Dat is bij het autotron wel anders. Prijs kwaliteit verhouding (oké, nou moet daar ook een heel gebouw in bedrijf gehouden worden..) ;)

Ebut 02-03-2008 23:20

En gewoon niks zeggen dan ook hé, zo eng ben ik nu ook weer niet :D

Catering was echt waar voor je geld!

Gijs 02-03-2008 23:30

Als ik wist dat jij het was :D

AryX 03-03-2008 00:09

Zo, mijn 360 foto's staan online :D

http://www.cartuningsociety.com/gallery/gallery.html

Have fun!

Tjaap 03-03-2008 00:25

Quote:
Originally Posted by Jeroentjuh

wtf??? corsa grill?

Patrick86 03-03-2008 07:31

Wie is er hier zo vrij om onder mijn klep te kijken? :D

Geslaagde meeting jongens!

Sjeesbeest 03-03-2008 07:35

Die grille van de Polo is toch een Kamei grille?

airy 03-03-2008 08:04

was gezellig en er stonden een paar zeer nette wagens bij. Top locatie zal vd week ff een paar fototjes posten

vwleusden 03-03-2008 08:26

Quote:
Originally Posted by Patrick86

Wie is er hier zo vrij om onder mijn klep te kijken? :D

Geslaagde meeting jongens!

Weer een gezicht bij een naam, aan het eind stonden we nog ff te babbelen. Ik ben een maat van de eigenaar van de kever die naast je stond en ik rijd die paarse golf.

Verder een zeer goede meeting, heb me vermaakt en leuk spul gezien. Ook 2 leuke motoren, die van Chris en die van een groene Golf 2 (gasrollen of itb 16V met compressor), alle jezus wat leuk :)

sanderz 03-03-2008 10:16

Quote:
Originally Posted by Gijs
Iets wat er niet is kan toch ook niet lekken? Beetje een domme omschrijving van die cops. ;)
Die uitlaat is trouwens ook wel op een aparte manier afgebroken.. stoeprand geraakt ofzo? :)

Voor je eigen veiligheid moet een uitlaat eindigen achter de auto zodat de uitlaatgassen niet onder je auto kunnen blijven hangen waardoor de kans bestaat dat deze het interieur inkomen met nare gevolgen van dien. Dat was de reden dat hij een boete kreeg.

dimitri 03-03-2008 12:07

Het was weer een super meeting en bleef gelukig droog
Ik heb 108 fotos gemaakt
Hier de link
http://www.mijnalbum.nl/Album=LOYLZCV8

Dit was mijn cabrio vandaag

Ebut 03-03-2008 12:27

Quote met uitleg van het VWForum geplukt:

Quote:
Originally Posted by robini_cabriolet
dag vw gekken!!! :D
was lekkere meeting goed geregeld en lekker druk heb me heel goed vermaakt!!

en op de terug weg ging idd de vooruit van eelco vr6-maniac er uit!! en eelco heeft niks gezien. was in eens helemaal stuk!! hij snel auto na de kant en toen die stil stond viel de ruit na binnen!! gelukig hebben ze niks!! en is verder als oke.
wij al het glas in een blauwen vw speed emmer gedaan. en rij klaarmaken en gaan met ding 80km op snel weg en bij rijssen binnen door na lochem zutphen brummer dieren en toen waren we thuis!! auto staat nu hier in de garage en komt vanavond al nieuwe 2 dehandese ruit in 50 euro weer klaar!! want bij carglas was die al minimaal 330,- euro kwijt dus ja dan ma 2 de hands boeint ook niks. dus komt allemaal weer goed en vd week halen we dash even los want ligt denk ik 10 kilo glas achter :? magoed komt dus goed tjoooooo robini_cabrio.

Komt zo'n emmer meteen goed te pas :cool:

All times are GMT +1. The time now is 09:53.