dat gaat wel goedkomen:thumbup:staat wel leuk.
|
Quote:
ja ik dacht stock sucks... En van die tellertjes onder het dash is ook weer een beetje afgezaagd, of ja heb het al zo vaak gezien... En alsie dadelijk netjes in het zwarte leer steekt zal het er gelikt uit zien, net als VW het zo had kunnen bedenken(ok niet te eigendunkerig worden... :screwy: ) |
Quote:
Niemand?? |
euhm........... de schanieren van de achterklep omgedraait ?! :P
Geen idee...... qua motor ben ik niet zo op de hoogte :) Het Dash ziet er goed uit zo !! ........ |
Quote:
Gasklephuis is omgedraaid, is om zo de gasklepbediening makkelijk te bevestigen, zal morgen even kiekjes schieten, wordt er een hoop duidelijker... |
maar dit is toch het atmosferische blok?
|
Quote:
Oh kak, hahaha die update heb ik nog helemaal niet gepost.... Het blok is weer verkocht, ja VERkocht... Wegens wat financiele tegenvallers dat turboblok weer verkocht om geld vrij te maken om de andere onderdelen te kunnen financieren... :mad: Echt heel kut, maar anders krijg ik het apparaat niet eens de weg op... Dit 2 literblok had ik nog liggen(had 3 2liter blokken liggen).. Dus tis weer helemaal van de baan(voor nu dan) |
kompressor komt er nog wel op?
|
Quote:
:thumbup: Weliswaar wel een ander type(meer vermogen) |
top:thumbup:
|
Het ene setje omgewisseld voor deze...
Reacties graag(een echte sleeper zal het toch niet meer worden :screwy: ) |
ik zeg beter,zie het zo voor me:thumbup:
|
Quote:
Kick je op reacties :D :D :D Mooi setje wielen :thumbup: Maar voor een kever??? |
Quote:
nee,geen kever,een Subever :thumbup: |
Quote:
Nou ja kicken op reacties....duh!! :screwy: Hahah, De reden van die zin is eigenlijk heel simpel. Ik vraag om jullie mening over dit begaaide project, als ik geen meningen zou wille zou ik niet op een forum bezig zijn... Mits de reacties een beetje fatsoenlijk zijn(positief of negatief) kan er hier altijd over gepraat worden.. Ja onder een kever, weer eens wat anders(iedere kever heeft of fuchs, of cup, of boxster velgen) dus ik denk wel in het porsche segment houde, en aangezien de motor al niet meer standaard is, waarom de velgen dan wel? Heel verhaal, ga de velgen deze week ophalen en dan eronder schroeven. Zal ik meteen foto's maken en dan de reacties nogmaals peilen? Mocht dat niet te veel werk voor je zijn Domi :thumbup: |
Ik vindt dat je minder met wielen bezig moet zijn en meer met de daadwerkelijke kever.
Zo das mijn reactie! Mooie wielen btw :-) |
Quote:
Die staan best goed onder een kever !! |
best goed:confused:
:cool: |
Quote:
Je drukt een punt... Alle hulp is welkom.. of doelde je daar niet op?? :thumbup: Komt goed, zal morgenavond eens wat fotos schieten dan van al het werk wat is gedaan.. @ area, weet niet hoe je aan die foto komt, maar wat een mooi gezicht zeg! nu heb ik helemaal geen twijfels meer. JEUJ |
Och als je nu in de buurt woonde met alle liefde hoor.
Ben gek op kevers ... |
All times are GMT +1. The time now is 04:31. |