Suuuuuuuuuuuuuperrrrrrrrr!! Echt een prachtige kleur en uitvoering die van jou. Die andere ook trouwens! Pfffffff nog een lange weg te gaan haha.... :thumbup:
|
Wel even geleden dat ik zo'n deftig quartet heb gezien :thumbup: stuk voor stuk dikke bakken.
Compimenten hoor, wil ik graag van de zomer op 1 van de meetings aanschouwen. |
DANKJE WEL VOOR JULLIE REACTIES :D
DE EERST VOLGENDE MEETING WAAR DEZE AUTO,S STAAN IS . V.A.G TREFFEN IN BURGUM 8JUNI !! :D GR SIEP |
Fag-treffen? :eek: :gay:
Dan kom ik niet! :D |
V.A.G TREFFEN!!
NU WEL WAS BEETJE TE SNEL HAHA :screwy: |
hey siep,
zag hem laatst staan in hallum, ziet er zeer strak uit. heeft die groene mk1 de winter toevallig doorgebracht bij Jensma in St Anne? gr Willem |
Quote:
Origineel 16V-G60 vw motorsport motorblok nr 36 of 38? Welke was het ook alweer :rolleyes: |
Quote:
Klopt heeft de winter daar door gebracht :rolleyes: |
Quote:
Volgens mij 38 !!maar weet niet zeker :thumbup: |
Was even een mooie foto reportage :screwy:
|
He Siep gefeliciteerd jonge met deze dag.
Jun mar efkes lekker ite, en at de meute fourt is kist lekker mei dyn froutsje op 'e bruidskeamer genietsje. Oeoewwaaahhhh it is mar te hoopje dat de kast net te heech is????? :D :wuv: :crackpipe :ass: :cheers: :beer: |
Quote:
Hahha Hebben een super trouwdag gehad jonge :D En ben ook nog van de kast gesprongen :screwy: foto,s volgen nog wel van onze mooie opgepoetste vwtjes :thumbup: gr siep ;) |
|
Super foto Zweiter :thumbup:
Staat er mooi bij zow :D gr siep |
Mooie Mk1 GTI!!! Grtz!
|
Na vanochtend een dringend telefoontje van jappie te hebben gehad om hem te assisteren toch maar besloten om de grote overtocht te maken, drie straatjes verder :screwy:
het doel was om de motor even los te koppelen zodat hij er tzt deze week uit zou kunnen. maar we waren een uurtje verder en met nog wat extra hulp van andre lag de motor er ook naast. :thumbup: ook kwam bas nog even aanwaaien en die begon ook meteen maar met het klaarmaken van de nieuwe motert. dit was dan het nieuwsbericht van vandaag verdere info volgt. en jappie bedankt voor :beer: de goeie samenwerking :D |
:rolleyes:
Bedankt ROY,BAS ,ANDRE!! HUGO DE ONDERDELEN MAN! Heb der nu al zin in het nieuwe hart van de auto :D komt helemaal goed . Ken die mooi mee naar vag-fest gr siep |
dit gaat de goede kant weer op :thumbup:
|
komt helemaal goed ronny :thumbup:
|
Dat ziet er maar goed uit jappie, zo veel hulp!
|
All times are GMT +1. The time now is 22:50. |