Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Weg misbruikers. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37260)

vw dennis 30-12-2007 11:22

Ja, die gozer wist het gaspedaal wel te vinden... Niet normaal...

Oane 30-12-2007 12:15

ik heb het ook gezien en ik ben het volkomen eens met marcopolo

zulke lui verpesten het voor ons

1982kameiX1 21-01-2008 09:49

Deze week waren de polen aan de beurt,

maar is het jullie opgevallen dat bij de pool in de BMW het rijbewijs werd ingenomen,
en bij de pool in opel senator het rijbewijs terug gekocht kon worden voor 530 euro??

zat het verschil dan in snelheid en gevaarlijk rijgedrag ofzo? ik dacht dat innemen ook innemen betekent.

ik snapte er toen niks meer van...

redbull 21-01-2008 10:48

de pool in de opel was een buitelander kon je ook aan het kenteken zien
die zijn moeilijk voor de rechter te krijgen vandaar die hoge bekeuring.
die pool in die bmw daarintegen die woont in nederland heeft ook een nederlands rijbewijs dus die nemen ze zn rijbewijs in beslag zodat ie verhaal kan komen doen bij de rechter.

1982kameiX1 21-01-2008 10:55

ow,

dat hij een nederlands rijbewijs had, had ik niet opgepikt.

dat maakt het wel weer logisch inderdaad.

Ferry24 24-01-2008 15:46

Quote:
Originally Posted by Erik
Blikopdeweg, anyone?

ja maar het verschil vind ik ook dat ze bij blik op de weg alles netjes nuanceren. Gewoon nette verhalen maar ook normaal commentaar en dat scheelt....

TTF 24-01-2008 16:06

blik op de weg is teminste nog een beetje informatief, en geen sensatie zoals wegmisbruikers

Dubweiser 24-01-2008 16:50

Quote:
Originally Posted by redbull
de pool in de opel was een buitelander kon je ook aan het kenteken zien
die zijn moeilijk voor de rechter te krijgen vandaar die hoge bekeuring.
die pool in die bmw daarintegen die woont in nederland heeft ook een nederlands rijbewijs dus die nemen ze zn rijbewijs in beslag zodat ie verhaal kan komen doen bij de rechter.

Dat klopt niet helemaal, het ging erom dat de pool in de Opel naar de grens vertrok een paar kilometer van de plek waar hij staande werd gehouden en zou zich dan niet meer op nederlands grondgebied bevinden. in tegenstelling tot de pool in de BMW die wel in nederland zou verblijven.

Zo was er laats bij ons in de buurt bij Helenaveen ook een pool aangehouden ook met een pools rijbewijs en die werd ook ingetrokken. hij mocht geen meter meer verder rijden terwijl hij ook naar polen zou vertrekken, maar het argument was toen dat hij te ver van de grens verwijderd was en dus teveel over het nederlandse wegennet zou moeten rijden wat dus niet mag als je rijbewijs ingevorderd is.

Erik 24-01-2008 17:59

Quote:
Originally Posted by Ferry24
ja maar het verschil vind ik ook dat ze bij blik op de weg alles netjes nuanceren. Gewoon nette verhalen maar ook normaal commentaar en dat scheelt....
Quote:
Originally Posted by TTF
blik op de weg is teminste nog een beetje informatief, en geen sensatie zoals wegmisbruikers
Daarom juist. :)

All times are GMT +1. The time now is 04:15.