Quote:
klote zeg! asociaal figuur weer :mad: . laatst ook zo iets, valt een oude mevrouw op d'r smoel midden in de stad. iedereen loopt gewoon door. dus ik en een andere vrouw haar overeind geholpen. mensen voor me liepen met een boog omheen (stelletje leipo's). we hebben tegenwoordig een goede mentaliteit ja :( ja sorry, als ik dit weer lees word ik erg boos, kan er niks aan doen. |
@stefanbladel: Dat is balen zeg! Maar opzich wel geluk dat je carrosserie (wss) niks heeft opgelopen, dit is denk ik allemaal nog wel te maken... Het is natuurlijk nog steeds ERG balen zeg, succes man!
|
bende weer, ik hoop dat de schade meevalt.. succes ermee Stefan!
|
Aii, inderdaad zuur bij zo'n mooie Jetta :( Ik hoop voor je dat het bij sleutelwerk blijft.
Btw, de weersvoorspellingen zijn voor vrijdag best gunstig (www.hetweer.nl) :) |
Fucker de Fuck, auto net weggebracht en is morgen avond pas klaar.
en morgenavond een verjaardag. 2 reden dat ik morgen er niet bij ben :( |
:shake:
|
Ik kom toch, met een paar extra theedoeken :tongue:
|
Quote:
gezellig, de meeste nemen wat vrienden ofzo mee ... Erik neemt z'n theedoeken mee :rolleyes: :D |
Quote:
Bij gebrek aan't een, dan maar wat van't ander. Ik kan trouwens maar beter effe m'n mond houden als ik nog wil dat ie me mee terug neemt. Misschien dat ik 't ook nog red. :) |
Je mag mee op het dak, bastards!! :chair: :D
Kachelradiateur maakt mijn ramen lekker vochtig, can't see sh*t. :screwy: |
Dat hok van mij staat bij de garage, zal ander vervoer moeten regelen (ja gijs ik kom wel hoor, anders neem ik wel een leenwagen :D)
|
wat een blabla . . .. . gewoon een :thumbup: flyer.
Komt misschien omdat ik ook een grafische achtergrond heb en daarom anders naar de flyer kijk. Probeer er ook een keer bij te zijn, helaas zijn we een weekend in Brussel en kunnen er dus niet bijzijn met de RATJET. In ieder geval plezier, zal koud worden, maar vast niet minder gezellig. tot een volgende keer !! Mark |
vandaag naar mn auto gekeken en ben ik gelukkig tot de conclusie gekomen dat het aan de band lag:) karkas was gewoon helemaal kapot ik ben blij dat het geen klapband veroorzaakt heeft.. hij rijdt nu weer heerlijk op nieuwe vredestijn's. een wereld van verschil..
nu een ander probleem. ik kan er vanavond toch niet bij zijn. we krijgen bezoek hier thuis en daar meot ik ook bij zijn:( |
Als de Audi het volhoudt naar oss ben ik aanwezig.....
Alleen ik kan er niks aan de herrie doen, heb een lekke middendemper :D |
Ik weet niet hoelaat de meeste er zullen zijn? Gijs en Ik rijden met z'n 2je naar Oss. Naar verwachting zullen we rond een uurtje of half 9 pas vanuit Rosmalen vertrekken..
|
Ik hoop iig dat we het vanavond eerder kunnen afronden dan vorige keer haha... (klinkt leuk he, als je het zelf organiseert en hoopt dat het snel voorbij is!)
Volgens mij is het straks veel te koud, maar kijk er alweer naar uit! |
Verwacht rond 8 uur daar te zijn.
Muts/handschoenen/sjaal is geen overbodige luxe. :) |
Quote:
De muts heeft een verjaardag dus die gaat niet mee :D |
Quote:
jij hebt toch theedoeken? .. wikkel die om je hoofd/handen/nek dan kan je iemand die het wat minder heeft verblijden met je winterkledij :D |
Zeker, alleen zal jij daar niet bijhoren :slap: :D
|
All times are GMT +1. The time now is 00:49. |