Dat mensen die geen originele onderdelen op hun auto monteren niet naar wörthersee durven rijden :D (sorry voor deze oude koe :D ;) )
|
Quote:
hmm dit is in meeste gevallen wel waar... |
Dat Opel een meervoudsvorm is?
Dat een APK afgekeurde auto rijp voor de sloop is... |
Denken dat het nog steeds stoer is om -24/7- vóór met mistlichten aan te rijden :mad:
(en ik gevouwen lig als ze erachter komen dat één lamp al maaaaanden stuk is :D ) |
Quote:
en het nog stoerder is om dan je gewone lampen uit te zetten.. |
Quote:
|
dat het leip is om door de stad rond te lopen met een bluetooth headset aan je oor en ook al loopt beckham ermee dat het nog niet tof is.
|
Dat J de maat van velgbreedte is.
Ik zie het de laatste tijd steeds meer, ook hier op het forum. :screwy: Dat er ook een achterfront bestaat... Waarom anders voorfront? :D |
Quote:
Quote:
beetje saai .... :D dat het in limburg leuker rijden is dan in de rest van nederland ze hebben daar hoogte verchil :rolleyes: |
Quote:
Het is iid ook niet stoer...het lijkt gewoon mooi ;) |
Quote:
Die had ik ook al gepost, maar het zal wel lastig worden om dat d'r uit te krijgen. |
dat je ook kan chiptunen via de zekeringkast :screwy: :screwy:
echt meegemaakt dit :rolleyes: |
Dat met een Volkswagen een Golf wordt bedoelt.
|
Quote:
hahaha zeker zwaardere zekeringen plaatsen :) |
Dat anti-fries, noordelingen weg houdt....
|
dat als je niet kunt lezen, het niet betekent dat het er niet goed staat.
|
Dat Jan smit werkelijk de beste zanger van Nederland is.
|
Quote:
Ik heb ook al een poging gedaan, maar het is hopeloos. Zeg nou maar gewoon J ipv inch oid anders snapt niemand er nog wat van :rolleyes: |
Thread-up!
Dat de 100.000e foto van je auto zonder dat er iets aan gewijzigd werd nog steeds even interessant is. |
Nee, geen J zeggen. Dan "geef je toe" en dat moet natuurlijk niet ;).
|
All times are GMT +1. The time now is 01:51. |