Quote:
:woowoo: maaruh, trek je niet teveel van ons aan en doe lekker wat je zelf mooi vind. Iedereen heeft een eigen smaak, maar 80% rijdt wob op bbs-en ;) |
Quote:
Die van mij zijn ET35, 6J en 15 inch. En dat gaat prima. Het kan vast wel een stuk extremer dan dat. |
Mooi dat je hem niet compleet gaat verbouwen, maar zorg er nog wel voor dat je zelf doet wat je wilt met de auto hee :tongue:
|
Ik heb op de mijne 16x7,5 met ET35 en 215/40 bandjes. Achter het randje omgerold. Voor geen aanpassingen. 60/50mm verlaagd.
Dit is natuurlijk geen 14" maargoed. Als je kijkt wat er allemaal aan verbreedstaal onder een mk2 "gepropt" word. Dan zie je wel dat je met 14" vreselijk breed kan gaan. |
Quote:
doet ik ook :D wees maar niet bang :D |
Ola,
Niet teveel gekke dingen doen he, is zonde van de leuke basis. Groetjes! |
op marktplaats zijn die dempers wel te koop volgens mij bij skg carstyling voor 139,95
succes verder |
Quote:
hahaha nee man komt goed :) - velgen (ligt er net aan wat voor ik tegen kom, cup of honinggraad iig uiteindelijk) - verlagen dmv schroefset - nieuwe grill - orginele logo's terug - einddemper (als deze rot is...) - en op een gegeven moment een nieuwe lak, maar wel de orginele kleur en de orginele lijnen lekker zo houden :D |
Jij komt er wel :)
Bij vragen kun je altijd langskomen, waar woon je eigenlijk? |
@ Black Devil: ik kom zelf uit de Velserbroek
watten :) ? |
help ik twijfel!!!!!!!!!!!!
over een tank klepje :screwy: ik persoonlijk vind het wel een mooi tankklepje, alleen ik heb een donkergrijze kleur... en kan niet zelf goed in plaatsen of het staat... wat is jullie mening? doen of niet doen? |
Niet doen
|
Als een modderschuit op een vlag.
Het is op zich wel een leuk plaatje, daar niet van, alleen dan wel voor aan de muur in je garage ofzo.. |
Ik heb altijd het idee dat er 1 paintbrushschool is in heel NL, en dat er alleen maar palmbomen, eilanden en de zon die ondergaat wordt geleerd....
NIET doen. |
Neen.
|
airbrush = L E L I J K
Tenzij op een blote madam |
hb een paintshop ff late maken
en het ziet er niet uit blegh! dus gaat niet door :P |
ff kleine update:
|
powerrohr is binnen :D
nu nog een K&N inlegfilter :) |
All times are GMT +1. The time now is 18:41. |