Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Golf 1 club Nederland? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34397)

Berserker 11-09-2007 09:43

Zo te lezen, mogen alleen hele saaie golfjes lid worden, ikzelf zou de regels toch aanpassen maja tis jullie clubje...

veedubprins 11-09-2007 14:20

Quote:
Originally Posted by Berserker
Zo te lezen, mogen alleen hele saaie golfjes lid worden, ikzelf zou de regels toch aanpassen maja tis jullie clubje...

:goodpost:

Ik bedoel zo'n meet als afgelopen zondag wordt al gauw minder zonder de polo's, derby's, caddy's enz.

Edit: Ik zie het maar als de keverclub Nederland ben ik ook lid van..
Nog nooit een kever gehad maja, wel een type 3, daar maken ze er toch ook geen probleem van :rolleyes:
Ik weet wel dat je het één niet met het ander kan/mag vergelijken....maar toch.

Berserker 11-09-2007 14:52

Bedoel ook vooral de veranderingen, laat mensen lekker gek doen, zolang je nog maar ziet dat t een golf 1 is....

veedubprins 11-09-2007 15:08

Quote:
Bedoel ook vooral de veranderingen, laat mensen lekker gek doen, zolang je nog maar ziet dat t een golf 1 is....

Eens! clubje oprichten??? :D ;)

Sponze® 11-09-2007 15:13

Kan me hier wel een beetje bij aansluiten...

Ben ook best wel gecharmeerd van een mooie
originele Golf1, maar als je 20 originele Golfjes
nast elkaar hebt staan, dan is t gauw veel van
t zelfde ben ik bang. Kun je alleen nog maar verschil
zien en kleur en uitvoering... Ben bang dat t wel wat
saai zal worden.

Degene die zijn Quartett-uitbouw e.d. op zijn (dichte) Golf
heeft zitten, trekt ook weer meer de aandacht omdat deze
anders is... Mooi of niet ;)

arno Derby 11-09-2007 15:14

Audi 50 valt onder polo1 he? Dus dan zou ik ook een mogen komen buurten?

gr

Rinus66 11-09-2007 15:15

Ben dus ook kansloos met mijn golf3 edition recaro's. :D

Berserker 11-09-2007 15:24

Hoop dat ik ook lid mag worden, heb de wasco's al uit me tekendoos gehaald en ben nu dit geweldige logo aan het overnemen... :rolleyes:

Super zo'n a4tje achter de ruit.... ;)

Golf_1_gts 11-09-2007 15:28

Quote:
Originally Posted by Rinus66
Ben dus ook kansloos met mijn golf3 edition recaro's. :D

He...verdorie :D

Rinus66 11-09-2007 15:41

Quote:
Originally Posted by Golf_1_gts
He...verdorie :D

Best vervelend, maar ze zitten heerlijk. :D

arno Derby 11-09-2007 16:43

Quote:

Super zo'n a4tje achter de ruit.... ;)

Super gaaf ja als je niks te doen hebt teken er dan ook 1 voor mij :D

mensen die handig met computers zijn kunnen er denk ik best iets moois mee maken. Denk ik

petje31 11-09-2007 19:19

Hoe zit het dan met de cabriotjes, die lopen tot 1993 door!!!! :gives:
Verder leuk initiatief.

Rinus66 11-09-2007 19:32

Quote:
Originally Posted by petje31
Hoe zit het dan met de cabriotjes, die lopen tot 1993 door!!!! :gives:
Verder leuk initiatief.

Heb ik een niet origineel leren interieur in, een hoop niet originele chrome accenten en straks een 2 liter DX, ook geen optie dus. :D

René 11-09-2007 19:39

kom op stelletje wijven...sjoes doet hardstikke goed z`n best om een leuke club op te richten dus ga nou niet lopen bitchen....

arno Derby 11-09-2007 20:02

Quote:
Originally Posted by René
kom op stelletje wijven...sjoes doet hardstikke goed z`n best om een leuke club op te richten dus ga nou niet lopen bitchen....

Dat is ook zo. Het is volgens mij ook best lastig om ergens een grens te trekken.
Maarja ik ben zeer benieuwd wat ze er allemaal van gaan maken.

gr

Der Einzer 11-09-2007 20:20

ik doe mee :) maar enkel als lid ! Maar ik hoop dat we een 'eigen' clubje op kunnen richten.... goed bezig Sjoes ;)

Golf 1979 12-09-2007 16:13

Quote:
Originally Posted by René

Dat bedoel ik maar!!!!!!!

Sjoes 85 12-09-2007 21:12

Je zou kunnen zeggen dat allemaal originele Golfjes bij mekaar iets saais oplevert, maar dat hangt er gewoon van af wat jij mooi en leuk vindt om te zien. Ik heb me uitstekend vermaakt op de mk1 meeting in Assen en leuke dingen gezien.
Maar persoonlijk ga ik voor origineel. en daar wil ik de club dan ook naar inrichten.

In Wolfsburg komen ook vooral originele Golfjes bij mekaar, en dat vind ik hartstikke sjiek. Net als die andere 400 mensen wat daarvoor daar komen.

Ieder zijn eigen smaak.

Der Typ Siebzehn 12-09-2007 21:45

Quote:
Originally Posted by Sjoes 85
Maar persoonlijk ga ik voor origineel. en daar wil ik de club dan ook naar inrichten.

kom op Dennis, een beetje flexibel moet je wel zijn, ook niet alle auto´s bij de IG zijn 100% origineel. Je wilt graag een club beginnen, dan moet je ook een beetje water bij de wijn doen, maar ook weer niet téveel water... :D

silbergti 13-09-2007 10:24

Quote:
Originally Posted by Type 17
kom op Dennis, een beetje flexibel moet je wel zijn, ook niet alle auto´s bij de IG zijn 100% origineel. Je wilt graag een club beginnen, dan moet je ook een beetje water bij de wijn doen, maar ook weer niet téveel water... :D

De Golf 1 :thumbup: staat centraal;

ik heb het idee dat de eigenaren van verbouwde Golfs :rolleyes: zich eerder bij al bestaande clubs zullen aansluiten die veelal optisch en motorisch tunen; en als ze willen kunnen ze steunend lid worden...
Ik prefereer ook origineel, maar subtiele ;) aanpassingen moeten kunnen vind ik.
Met subtiel bedoel ik bv;
-witte knipperlichten
-lichtmetalen wielen
-verlaging
-originele spoilers

All times are GMT +1. The time now is 01:42.