![]() |
jaja weer es een update..
we zijn aan de slag gegaan:: wat mis ik hier :mrgreen: ![]() ![]() volgende week word komt dit blok er in: ![]() en dan rijden maar :mrgreen: en werken aan het interieur -apk erop- bbsjes eronder...uitlijnen..audio etc etc etc... |
jaja we zijn weer een paar stappen verder:
wat is er gedaan: blok eruit uitlaat eronderuit motor aangepast. kabelboom aangepast naar 16v blok erin gelegt houder voor de luchtfilter gemaakt deurpaneel bestuurderskant erin benzineleidingen verlegt dit zijn wel de grote dingen die gedaan zijn en nu ziet het er zo uit, incl een nieuw setje apk velgen (velgen die zonder gezeur van uitsteken of wat dan ook door de apk gaan komen) ![]() ![]() ![]() ![]() nu hebben we nog een hele waslijst liggen voordat hij rijd.. zo kwamen we erachter dat de kering lekt van de onsteking.... maar we komen er wel |
Zozo... goed bezig, maar je hebt er nog wel aardig wat werk aan!
Succes |
idd aardig wat werk maar het is gelukt.. hij rijd :)
gelijk es wat foto's van gistere.... ![]() ![]() ![]() ![]() [imghttp://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4AKBSXNE.jpg[/img] ![]() |
Erg mooie MK1 geworden! :cool:
|
Dit is zeker een mooie Golf I geworden.
Hopelijk zie ik je de auto een keer op een meeting. Ps, bekende foto. waar is die "C" ook alweer voor, die op de foto staat? :D :D ![]() |
bedankt en je zal me denk es wel zien op meetings, ben wel van plan er enkele mee te pakken dit jaar.. en waar de c voor staat... geen idee
|
Lekkerrrrrrrr!!!!!!!!!!!
Ziet er goed uit jonge! |
zeer mooie auto .
maar vraagje , hoe lang ben je nou ongeveer bezig ,met zon motor erin hangen en alles aansluiten ,kabelboom etc, hoe lang voordat ie liep zeg maar ? suc6 verder |
ey arno bedankt!
maar in totaal zijn we 2 weekjes er mee bezig geweest (avond uurtjes en weekend) in totaal waarschijnlijk een uur of 20-25 met z'n 2e. maar hij is nog niet helemaal naar mijn smaak. moet nog goed worden afgesteld etc. je meot er gewoon goed voor zorgen dat je de kabelboom een beetje onder de knie hebt dan lukt het je wel |
All times are GMT +1. The time now is 01:52. |