nice topic, very nice ride. hoe bevalt de schroefset, of wacht je nog steeds op de vervanging?
|
Nog niet vervangen :)
Nog geen tijd voor ;) |
Quote:
:redface: Vrees voor dit jaar hetzelfde verhaal :redface: Geen tijd voor de pojecten en stop mn geld ff liever in mn huisje :cool: Toch zal ik proberen de boel op orde te maken dit jaar, want eigenlijk heb ik alles al klaar liggen :eek: We kijken wel hoe t dit jaar loopt ;) Hij vreet geen brood :D Dit moet eigenlijk nog: - toerenteller plaatsen - uitlaat aanpassen - luidsprekers plaatsen en aansluiten (radio al klaar) - schroefset monteren - BBSen spuiten en in elkaar zetten (+ montage) - xenonsetje aanschaffen en monteren |
Quote:
one down... :cool: 6000K xenon... Geeft mooi lichtbeeld :thumbup: __________________________________________________ __ Aan de BBSen wordt gewerkt. Ben al druk bezig geweest met het voorpolijsten van de nieuwe boutjes. Valt allemaal wel mee hoeveel werk er aan zit :) Alleen nog ff napolijsten en ze glimmen als een eikeltje! Qua kleur van de harten heb ik al een idee, maar als jullie me weten te overtuigen wat het moet worden... Zit nog te twijfelen tussen zwart en zilver :cool: Zogauw de velgen klaar zijn, zal ik de schroefset ook monteren :thumbup: |
zit er nu geen schroefset onder dan :screwy:
|
Nope, gewoon 80/80 vaste verlaging...
|
He Sponzo,
Dat Xenon verhaal, is dat kostbaar ??? Wil het ook wel in de daily. En waar heb je dat gehaald ?? Groeten, LRR |
*kuch* :D
|
|
maar Pilot is echt de beste, en stoort ook niet op de radio zoals de meeste setjes
|
Super Jetta 1 ,nieuw lakje is :wuv:
|
All times are GMT +1. The time now is 16:58. |