![]() |
Leer is super!
Alsjeblieft die velgen niet vol-polijsten, alleen de randen. Anders gaat de optiek echt verloren in mijn ogen, vind het met gepolijst hart ineens behoorlijk veel lijken op de eerste de beste verchroomde Wehkamp velg. |
Quote:
Mee eens we hebben al genoeg edition Wehkamp's, haalt idd de speciaalheid van de velg weg. |
ga wel 4 voorbeeld velgen maken kijken wat het mooiste is
|
maak de harten zwart en randen ga ik polijsten..
interieur heb ik een renovatiesetje bij colourlock.nl gehaald, hiermee kan ik mijn interieur als nieuw maken... ik laat het trouwens wel grijs.. vind het toch wel mooi.. eerste instantie zou ik het moccasin van audi verven, maar dat kan altijd nog.. |
heb van mijn pa een kadoo gekregen... een 1,5KW sterke polijst motor met polijstschijven op standaard... gaat helemaal nergens over hoe snel je daarmee polijst..
die industriele mannen weten het wel |
Quote:
Leuke wielen, als je toch een polijst set hebt had ik 1 velgje wel ff helemaal gepolijst om te kijken hoe het staat ik denk wel heel erg stoer! het hart is tenslotte vlak en wat je zegt is dat zo gebeurt. mits je de goeie borstels hebt maar daar twijfel ik niet aan. (en leuk kado van je Vader :thumbup: ) |
jup heb ook goede gekoelde borstels en sisal etc
|
had ook al eentje hoor maar was 0,4kw
|
Quote:
ok dan, dat is idd wel super zo'n set gaat echt als een speer. En scheelt een hoop schuurwerk;) |
via arnold de magische oz doppen te leen dus de velgen kunnen uiteen.
voordeel hierbij is dat de set al rvs boutjes heeft dus enkel ff op de borstel en bling bling |
|
Nog laat in de weer geweest zo te zien Ries, gaat goed staan ben er van overtuigd
|
harten zal ik deze week zwart laten coaten
|
dat wordt mooi!!
|
dat gaat heel dik worden richard!
|
en voor de mensen die zich afvragen.. onder welke auto hebben dit soort velgen nu gelegen..?
jeah baby jeah!!!! http://cgi.ebay.de/BMW-M5-550-V12_W...1QQcmdZViewItem |
Quote:
Gevonden ;) Nu moet Ester niet stoeprandjes meenemen enzo jij ook niet |
Quote:
ik denk dat ik eentje heb gezien... :D soon to be followed... |
hehehehehehe
|
21-05, Heerenveen Zwarte Pisrat op versch. wielen bij de Total (gare bak :tongue: )
met een mooie dame (Kreas ding hoor :thumbup: ) die het apparaat een verse tankinhoud voorzag :D |
All times are GMT +1. The time now is 05:22. |