![]() |
air ride is van bss
is niet nieuw heb deze kunne kopen van polocoupé dus van deze polo komen ze. jammer genoeg gaat dez epolo in stukken weg :( dus als iemand nog iets zoekt moet je op cleaned.be achter polocoupé zoeken ![]() ![]() 8mm leidingen en tralala komt een 15l tank in ipv 10l moet ze nog onderuit mee gaan vijzen bij hem enzo dus heb ze nog niet en denk dat de polo beging volgend sezoen op punt staat dus nu doe ik het kalmpjes aan laat de winter maar relax voorbij komen :cool: |
hmmm...ben normaal niet zo wild van polo's maar deze ieter sjiek uit! Mooi inetrieur ook volgens mij...en ja airride is gewoon het mooiste wat er is...
|
eens gepictuned in de rapte
ben benieuwd hoe hem ga liggen int real heb vanalles aant overwegen geweest voort interieur ![]() |
lang stilgestaan dit project
en terug in gang geschoten dus er word verder aan gedaan deze winter eerst nog laten keuren en kan k er aan begingen |
Had dit project nog niet gezien maar ziet er netjes uit joh.
Ik ben benieuwd hoe het er straks uit ziet. Succes. Gr |
Quote:
|
klopt idd
heb zenne air er vanover gekocht al paar dingen gedaan ze donkere koplampen gestoken en embleemloze grill en de bixenons (moet alleen nog de bedrading goe leggen en die bakskes vastzetten) ![]() ![]() en ook al mdf gaan halen voor een plaat in de koffer die k al zo goed als op maat heb gemaakt wel in 2 delen want geraakt er anders ni in :lol: en ook van da karton vezel plaat gaan halen voor de zeikanten in de koffer enzo want daar is ni echt veel isolatie zal k zeggen das gewoon direct menne buitengardeboe hehe :ph43r: donkere pinkers ni te vinne he zullen toch maar witte worden vanop essen :( ps nr plaat bij blackline besteld zon statische dat je op uw bumper kunt smijten :lol: beter dan da foor houderke |
origineel vw aerotwins passend gemaakt voor op de polo
![]() ![]() |
vandaag dan de nieuwe uitlaatlijn onder stof gehaald
de verschillen ![]() omdat het overloopstukje van de rechte buis zo in de spaghetti schuift (en er niet over) met speling hebben we die moeten vastlassen en de spaghetti ook nog wat moeten bij slijpen en het uiteinde wat rechter moeten maken enzo een heel geknoei dus maar ze hangt eronder en klinkt erg mooi niet overdreven maar gewoon zoals moet :D morgen mss de achterste demper afwerken want die was een uitlaatlijn voor een coupé een dtm eindpot maar die dtm stukjes zijn erafgeslepen als af is zou je niets van de uitlaat zien (tdi stijl) |
Oke, je hebt me overtuigd!
Mijn polo sedan gaat er niet uit! |
mooi :D
|
Dre houd dat ding nou maar lekker.
gewoon een 1.3 er inlepelen en gaan. de sedan vindt ik een heerlijke auto om in te rijden beter als een coupe of steilheck. |
![]() uitlaat is afgemaakt en afgelast en in rapte wa bijgespoten |
hey,
netjes hoor, ik heb er ook eentje alleen dan van 84' nau moet ik zeggen dat ik m niet ga tunnen omdat ik polo coach fan ben, ik vraag me alleen af of jij meschien weet waar ik de achterlichten kan krijgen van onze coache's? en inderdaat ze rijde comfortabeler dan de andere polo's waar zau dat mee te maken hebben? zwaarder? mvrg,Ruben |
gewoon op 2 de hands site's zoeken achter lichten ofzo of duitsland op ebay enzo
maar enkel standaard lichten bestaan er wel in zo ver ik weet. of ze comfortabeler zijn weet k niet heb nooit echt zelf met een andere polo echt rond gereden buiten derby's |
men pinkers
zou ze vuiler wilen hebben want donkere hier niet te vinden enof te bestellen :lol: ![]() stickerke vanachter geplakt dak al lang had liggen ge zie ook door de ruit men 28 cm stuurke he ![]() |
Quote:
er bestaan geen andere lichten voor de sedan,dus zelf aan de gang gaan met lichten spray. |
zo staat hem nu
![]() zoals je ziet andere voorbumper enzo bumpers worden terug gespoten voor en achter voorkant heeft iemand tegengereden en achterkant zaten nog wat fouten in en dergelijke |
zeer mooie auto leuk ok die wielen, zit de airride er al onder?
gr ronnie zeer goed gedaan man... |
ja staat op lucht
gaat nar men mening niet plat genoeg maar was om maat gemaakt voor een ander epolo op breede velgen dus is normaal dat ik met men smalle wielen nog lager kan gaan normaal maar staat goed zo vind k al bij al |
All times are GMT +1. The time now is 04:05. |