Quote:
Ik neem voor de zekerheid wel een grote garagekrik mee! Tot vrijdag...........vag-freak en knipper |
Quote:
Hey Ltje bedoel je dit: - Frans (Ltje) - Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen ) |
Quote:
exactemundo :hug: |
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen |
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen - Mercurio (val onder een van de 3 of 5 auto´s van VW Jopie ) |
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen - heineken787 nog ff onbekent met zijn hoevelen :P |
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen - heineken787 nog ff onbekent met zijn hoevelen :P - René ( idem als heineken) |
dus je komt toch rene met de derbie
ik ben benieuwt gr mike |
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen - heineken787 nog ff onbekent met zijn hoevelen :P - René ( idem als heineken) - VW_Driver86 (met mk2 erbij in totaal 4 personen) |
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen - heineken787 nog ff onbekent met zijn hoevelen :P - René ( idem als heineken) - VW_Driver86 (met mk2 erbij in totaal 4 personen) - Mercurio |
Quote:
Als die er onder past :rolleyes: Kan je beter een paar lange rijplaten/planken meenemen zodat het wat minder stijl word ;) Ik moet mijn caddy inrijden dus ik denk dat ik wel ff een rondje R'dam ga rijden :cool: |
Zijn dit alle auto's pas????
Quote:
|
Quote:
op dit forum wel. Ik heb hem op 7-8 VW forums gepost. tot nu toe ca. 60 aanmeldingen :D :D ast weer meezit :confused: :confused: hoop ik boven de 100 auto's te komen. plaats voor 200-220 auto's. gewoon iedereen met een VW is welkom. LUPO, POLO, GOLF, TOURAN, TOUAREG, JETTA, PASSAT, KEVER, SPIJLBUS, TRANSPORTER, LT........... Kom maar op. ;) ;) |
NEERSLAGVERWACHTING VOOR VRIJDAG:
0 - 1 mm Da's hooguit een beetje natte wind en wij jongens van stavast laten ons daar toch niet door weerhouden???? _________________ The Bigger, The Better, The LTje |
Quote:
Krik is aangepast,dus past er onder........ Anders zet ik em wel buiten het terrein,weet gelijk iedereen waar het is.... de roetboot kennen ze allemaal :) |
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen - heineken787 met zijn 3en - René ( idem als heineken) - VW_Driver86 (met mk2 erbij in totaal 4 personen) - Mercurio |
Quote:
Mijn VW is toch ECHT groter :D :D . Staat bij de ingang. ;) Ook hangen er VW vlaggen. KAN niet missen. :D :D :D :D |
Quote:
je moet maar denken...veel mensen hebben een hekel aan lijstjes..en komen toch wel.. Niet nerveus worden "ouwe 'hahahaha..... Van het cabrio forum komt een mooi rijtje cabbie,s... gr eric |
Quote:
kweetut, kweetut, ksta op 7 forums............... "pas"50-60 aanmeldingen :D :D :D hoest met toilet? ist lukt? :hug: |
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen - heineken787 nog ff onbekent met zijn hoevelen :P - René ( idem als heineken) - VW_Driver86 (met mk2 erbij in totaal 4 personen) - Mercurio - Rocco - Scirocca Om het lijstje maar even aan te vullen ;) |
All times are GMT +1. The time now is 02:25. |