heb je hem al kunnen bekijken?
|
Quote:
Ik weet nog steeds nix, kheb die man nu al diverse malen gebeld, maar hij krijgt die andere tussenpersoon niet te pakken, zegt hij :mad: Ik hoop dat hij nog niet verkocht is, maar voor mij komt het wel mooi uit, omdat ik toch nog eerst een stalling moet regelen en daar ben ik inmiddels wel mee bezig! |
Hij's goed man,......hou ons in England ook op onze tenen!
Ben benieuwd... :) |
ok jammer ben erg nieuwsgierig, succes en houd ons op de hoogte :-D
|
en al nieuws???????
|
ja en???? ben ook wel errug nieuwsgierug :rolleyes:
|
Die bus is er niet, deze thread is vervelend aan het worden..
|
hoezo heb jij die bus gekocht haha?
|
Quote:
als je het zo vervelend vind waarom kijk je dan ?? hahha |
ja, je weet toch hoe dat gaat..je wilt toch ff zien of 't dan niet heeeeel mischien een beetje, voor een deel.. WAAR kan zijn.
T'is net zoals kijken naar je product als je voor het grotere werk naar de plee bent geweest. Nutteloos om te kijken, maar je doet het toch.. :ass: |
@baard
nou ik heb wel wat beters te doen als naar mun grote boodschap te kijken :eek: |
En en al wat meer gehoord??
|
Quote:
Blij dat je voor jezelf spreekt... |
Ik probeer die man elke week een keer te contacteren, maar als ik geen gehoor krijg of nix nieuws hoor dan is het niet echt waard om het ff te melden, ik probeer nu via via ff te checkn of ik de "verblijfplaats" van de bus te weten kan komen, dan kan ik misschien om alle tussenpersonen heen :rolleyes: , maar zoals eerder gezegt, ik moet ook nog een stalling vinden ;)
|
Quote:
F*ck-off als het je niet interreseerd. |
Damn...nog niks bekend nee....
Houdt het in de gaten hoor!!!! grtz...Vic.. |
Oké, shame :redface: :)
|
Daar heb je schaamhaar voor
En dat is een baard ook ;) Cirkel is dus weer rond |
Quote:
Zit even op die website te kijken van jullie maar steek jij even de hand in eigen boezem Mr. Air to Move, hahaha. Dit staat voor groot in beeld als je naar http://www.airtomove.nl gaat: Quote:
|
Maar hoe zit het nou met de 57er....... blijft wel spannend.
Good Luck! |
All times are GMT +1. The time now is 19:43. |