Dat front tegen de muur is dat van Hans Boom z'n Trans-Am :confused: |
Quote:
HAHA ,dat heb je goed gezien :):):) heeft een muurtje geraakt en de lak laat overal los,moet speciaal kleur voor besteld worden,komt wel weer goed :) |
Quote:
Ik houd het allemaal goed in de gaten ,en als het fout gaat spuiten we het gewoon weer over :);) :woowoo: Nee hoor grapje,maar lak kan aardig wat hebben,glas daarintegen niks dan ben je meteen de klos. |
ziet er goed uit emiel !
die vooras is ook supersmal zo te zien, top ! Kleur is echt heeeeeeeeeeel vet :rock: erg benieuwd naar het eindresultaat ! |
Hoe smal is die as Emiel? Kom je op deze manier in met je banden tegen het brede stuk in je binnenscherm? Een oude kever heeft min of meer rechte binnenschermen, maar hier zit je met dat je kofferruimte wat royaler is...??
|
Quote:
Als je goed hebt gekeken had deze kever geen oortjes. |
Quote:
De as is 12cm ingekort,hij heeft nu wel een grotere draaicirkel maar ik was toch niet van plan te gaan keren op de A4 ;) Ik heb van meer mensen gehoord dat de draaicirkel groter zou worden met een versmalde vooras ,deze zal nog iets groter zijn denk ik,Jammer dan,alles voor de LOOKS!!:) |
Erg mooi, gaat erg snel ook :)
|
ik volg 'em al een tijdje, echt geweldig werk en super om te zien.
|
Sowww Je kijkt ff een maandje niet naar een topic... Dit gaat wel super snel zeg! Vet kleurtje ook! :thumbup:
|
Volksforum meeting MOET hij af zijn,:)
|
Zo gaat het er uitzien met de velgen,wat een bagger kleur!!
|
Quote:
HOMER! Vette nostalgie dit. |
Ziet er allemaal super uit Emiel !
Ben benieuwd ! |
F#ck!!! gister de vooras afgemaakt ,staat hij nog steeds te hoog,als de verstelbare as op zijn laagst staat,morgen maar de raster plaatjes losslijpen en een stukje verder weer in lassen,het was een standaard verstelbare vooras en ik wist niet hoe laag die zou gaan,NIET LAAG GENOEG DUS ! :) Sturen gaat overigens prima,geen problemen.
De kever staat nu ongeveer met de neus 10/15 cm van de grond.maar met die smart bandjes erop is dat nog niet genoeg,veel te groot gat in tussen de band en het scherm,wielen staan trouwens wel erg stoer naar binnen :rock: |
Quote:
hmmmmmmmmm, ik hoop voor je dat je laag genoeg komt ! Nadeel is, je vooras kan wel heeeeeeeeeeel ver omlaag, alleen de fusees hebben een eindpunt. En dat eindpunt is er meestal eerder dan dat jij de kever laag wil hebben :( Been there, done that ! Als je 'm echt op z'n buik wil, zou ik voor spindels gaan. voordeel is ook dat dan het wiel mooi gecentreerd in de wielkast blijft. Hoe lager je gaat, des te verder het wiel naar voren komt in de wielkast. Hier een fotootje van mijn oude ride....maximaal laag (eindpunt fusees) en toch een gat ik de wielkast met smartbanden. |
Quote:
Lag ook aan je schermen hoor Leon! Mijn oude keef lag ook maximaal laag... De as lag even laag als de jouwe maar de rondere schermen sloten mooier aan dan jouw, wat te platte, schermen. PS: dat is mijn pa achter het stuur! Zo'n snor heb ik nog nooit gehad! :D |
Quote:
Dat ook idd, maar met smartbanden kan je het ok goed merken..... doordat de 145's zo smal op de velg staan "lijkt" het gat nog groter ! bij verkoop van de kever zijn er 175x55's onder gegaan, en toen viel het best mee met het gat tussen band en scherm....... Mooiste is toch nog steeds een bunzbolzen-as. Doordat de asbuizen dichter bij elkaar zitten vallen de wielen veel hoger in de wielkasten :rock: |
laten zitten die rasterplaatjes en verlaagde spindels halen. de oplossing!
|
mooi projectje.
ben heel nieuwschieig naar het eindresultaat, maar dat komt vast wel goed zo te zien. veel succes gewenst. mvg |
All times are GMT +1. The time now is 08:18. |