Allemaal bekende plekjes, wel jammer dat je het veranderd hebt, kun je niet een knoppie maken op de website "voor Ruben" als ik daar dan klik dat ik vervolgens de dagen in een appart venster kan openen? Dit is nie zo fijn ;)
|
Ik vond het idd ook niet zo fijn... laat het nog even zo tot de volgende update, dan weer het oude terug ;)
|
Haha! Morgen dus :D ?
|
Nee, volgens de planning zaterdag.
|
Update!
www.vwgolfmk2.tk --> 18 november 2006 -Website snelheid drastisch verhoogd, flash gedoe dus. @ RubenD, je krijgt gewoon weer venstertjes die je weg kan klikken ;) |
|
Zo alles kaal aan het maken, wat een klus zeg :eek:
Hou je de uren ook bij, is wel mooi voor aan het einde :D Maar zeker leuk die plannen met het blok !! |
Fijn het werkt weer! Goed bezig zie ik, zit dat aan het dakje erg vast? Hoop van niet voor je!
|
Ja het is idd een flinke klus saus, en ik moet toegeven dat ikzelf ook wel eens denk "Man! Je overdrijft het nu wel een beetje" Maar jah, hou niet van half werk, maar ik kan begrijpen dat sommige mensen het nut er niet van in zien. Maar jah, moet alles nut hebben dan?
@ RubenD: Ja het is weer als vanouds ;) Ik denk dat het dak niet zoveel problemen gaat geven, moet wel voorzichtig te werk gaan, dat ik geen deuken in het dak maak e.d. Ltr! |
Update, 3x raden wat ik gedaan heb!
www.vwgolfmk2.tk --> 23 november 2006 Zaterdag gaan we leukere dingen doen! |
Dat spul wat aan je dakje zit is geen tectiel ;)
|
Nee ik weet het, dat op dat dak is nog veel vervelender spul! Maar goed.
|
|
Vertinnen, het betere werk. :thumbup:
Waar heb je die vertinningsset vandaan ? |
Besteld bij Frost
http://www.frost-auto.nl Ze leveren nog meer dan op de webwinkel staat, daar zijn ze nog volop aan bezig. |
|
Heel mooi dat vertinsetje zeg! Daar kun je inderdaad knap werk mee maken!
|
Ja dat wel, maar dan moet ik het eerst onder de knie krijgen.
|
Heren/dames,
Persoonlijk een hele mooie update voor de doe-het-zelvers en hobby-bob-en. Vertinnen voor 99.9% naar wens gelukt! www.vwgolfmk2.tk --> 18 december 2006 Veel plezier! |
Kijk eens, dat is een stuk bter :thumbup:
Het is ook vele malen sterker dan ik had verwacht... |
All times are GMT +1. The time now is 07:00. |