Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   De Golf die omgetoverd werd tot GTi-repro :D (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15419)

René 12-01-2006 12:34

gaat de goeie kant op!
nu nog ff die rechter steun omlassen.....andere gevaarte erin...alles aansluiten en je rijbewijs halen :woowoo:

Moroder 12-01-2006 17:27

Quote:
Originally Posted by Caddy_Sander
K*t camera of niet.... maar wel goed bezig ;) :D

Je hebt zelf ook zo'n apparaat zeker Sander ;) ??

Quote:
Originally Posted by René
gaat de goeie kant op!
nu nog ff die rechter steun omlassen.....andere gevaarte erin...alles aansluiten en je rijbewijs halen :woowoo:

Jah, pa heb gister de steun van de donor goudkleurige jetta al losgekapt van et stuk wat er nog omheen zat :D. Die lassen we er dus denk ik vanavond even aan. En dan die oude er gewoon afhalen, maakt nie uit dat ie stuk gaat ja....
En rijbewijs halen idd ;). Komt goud vriend!

tjeeke 12-01-2006 19:01

Leuk project, ben benieuwd als ik hem eens op een treffen zal tegenkomen. Succes

parebool 12-01-2006 21:38

Quote:
Originally Posted by Moroder
Alleen een echte Veendammer kan goed bezig zijn he :D!

maar over veendammer gesproken hoe kan het dan dat ik je nooit heb gezien :confused:

Moroder 12-01-2006 21:41

Quote:
Originally Posted by parebool
maar over veendammer gesproken hoe kan het dan dat ik je nooit heb gezien :confused:

Waar gezien vriend?? :)

En over treffen, zal vast wel keer goedkomen. Zal stuk mooier wezen als de zijkantjes en et dak van de auto even weer overgespoten worden :). Paar schoonheidsfoutjes ;)

Moroder 12-01-2006 21:48

En over de motorsteun gesproken, die zit er al in! Pa heb de oude even netjes verwijderd en de nieuwe weer gelast. Morgen moet er nog even een gaatje gelast worden in de balk, net waar de benzineleidingen zitten. Volgens mij door water ophoping gekomen. Mja dat geeft niet :).

parebool 12-01-2006 21:49

Quote:
Waar gezien vriend?? :)

En over treffen, zal vast wel keer goedkomen. Zal stuk mooier wezen als de zijkantjes en et dak van de auto even weer overgespoten worden :). Paar schoonheidsfoutjes ;)

nee nooit gezien :D :eek:

Moroder 12-01-2006 22:32

Deze auto heeft nog geen treffen gezien or :D! En is al een tijdje niet meer op de weg.

LRR 12-01-2006 23:51

Ik zeg: Morgenavond dat laswerk ff klaar maken............en voor zaterdagavond zit de nieuwe krachtbron erin Jeroentje !!!!

Super man !!!

Grtz............. LRR

wiljanvr6 13-01-2006 09:31

Quote:
Originally Posted by parebool

veendam waar ligt dat dan :tongue:

Moroder 13-01-2006 16:50

Quote:
Originally Posted by Little Red Rooster
Ik zeg: Morgenavond dat laswerk ff klaar maken............en voor zaterdagavond zit de nieuwe krachtbron erin Jeroentje !!!!

Super man !!!

Grtz............. LRR

Motorruimte moet nog gespoten worden lieverd ;)!!

Moroder 13-01-2006 16:51

Quote:
Originally Posted by wiljanvr6
veendam waar ligt dat dan :tongue:

Wie kent Veendam nou niet :confused: ?? Ligt int noorden, vlakbij de stad Groningen :) :D

Caddy_Sander 17-01-2006 23:29

Quote:
Je hebt zelf ook zo'n apparaat zeker Sander ;) ??

Heehheeh, yep, ik heb bijna alle foto's van mn project met mn telefoon gemaakt, maar is wel 2 megapixel, dus zijn wel oke, alleen met weinig licht is het wat minder. Ben alleen te lui om de digicam mee te nemen, en dit is handzamer ;)

René 17-01-2006 23:58

heey steuntje zit al op z`n plek!
goed bezag!

Moroder 19-01-2006 17:39

Idd Rene ;). Zaterdag de motorruimte in kleur!

airy 19-01-2006 17:57

Aan de grond met die wagen, asfalt moet ie ruiken!!!! Hehehe

Moroder 19-01-2006 21:46

Quote:
Originally Posted by airy
Aan de grond met die wagen, asfalt moet ie ruiken!!!! Hehehe

Ruiken zal ie vriend :D

Moroder 21-01-2006 20:42

Hee trouwe lezers!!

Vandaag zijn we even weer bezig geweest! Van de week alle roest in de motorruimte bijgewerkt met roestomvormer (imitatie novarox). Al et spul in de rode grondverf gezet.

Vandaag alles in de kleur gezet (wat ik van onze personal spuiter erbij heb gekregen). En zonet alles nog in de blanke lak, en het resultaat mag er wezen :). Wat je met een compressortje en een verfspuitje al niet kan doen :D :D .

Mja heb ook ff een proefstaaltje gespoten. Altijd handig als de kleur weer es bijgemaakt moet worden!

Enne hierbij de foto's!! :cool:

En ook gelijk de slotplaat maar even overnieuw gedaan. Had er keer krasje op gemaakt :redface: . Ach jah het is weer stukken beter nu :).

En iemand die al een tijdje in de hoek staat, staat te popelen om een andere positie in te nemen!!! :D

Latuuurr

René 22-01-2006 01:51

lekkerrrrrrrrrr

DeNB3rt 22-01-2006 02:40

heisse, welk materiaal om te spuiten, pics? type etc? ik moet ook nog compressorverspuit halen...

All times are GMT +1. The time now is 06:29.