Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Luchtgekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   3d project (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15264)

Tim Spijlbus `61 29-11-2005 16:31

volgens mij loopt dat meer door naar beneden en kloppen de verhoudingen niet helemaal zal ff kijken of ik een goede foto kan vinden anders maak ik hem morgen...

Mister Cool 29-11-2005 16:51

Tsjee een paar dagen niet volgen en je mist heel wat updates ;) . Je project gaat er al aardig op lijken. Keep up the good word michiel! :D

antling 02-12-2005 12:27

Hello there!

Your CAD model looks very good! I am looking for a CAD model of a split sceern bus at the moment for my final year project at Loughborugh University! This is because I am re-designing the interior of a 1965 split screen and would like to place my CAD images in a CAD model of the van. Would there be any way of getting a copy? It would only be used for my degree course and you would be helping me out greatly!
If you have any more questions let me know!!

Thanks very much Anthony

vwcrewcab 02-12-2005 15:48

Quote:
Originally Posted by antling
Hello there!

Your CAD model looks very good! I am looking for a CAD model of a split sceern bus at the moment for my final year project at Loughborugh University! This is because I am re-designing the interior of a 1965 split screen and would like to place my CAD images in a CAD model of the van. Would there be any way of getting a copy? It would only be used for my degree course and you would be helping me out greatly!
If you have any more questions let me know!!

Thanks very much Anthony

That's a nice project :cool:

wakebus-m 05-12-2005 19:19

ik heb een tijdje niet aan mijn projectje gewerkt....druk druk druk met stage...maar heb wel de dashbord wat verder gemaakt, de stuurstang en de kilometerteller zitten op zijn plek....ook het benzine metertje en de radio rooster zitten er in.....

groot formaat

Gr. michiel

vwcrewcab 05-12-2005 19:36

Echt een puik programma!

Kan je ok ff een T2b erin kanllen :D

wakebus-m 06-12-2005 00:20

Quote:
Originally Posted by vwcrewcab
Echt een puik programma!

Kan je ok ff een T2b erin kanllen :D

haha...ik weet niet wat mijn volgende project is maar voorlopig ben ik nog wel ff met deze bezig.... :D :D

Gr. michiel

vwcrewcab 06-12-2005 11:15

Twordt wel mooi, ben echt benieuwd naar het eind resultaat, met alle details :woowoo:

wakebus-m 06-12-2005 12:35

Quote:
Twordt wel mooi, ben echt benieuwd naar het eind resultaat, met alle details :woowoo:

haha ik zelf ook wel :tongue: nog ff gedult....

Gr. michiel

Died 08-12-2005 20:15

@wakebus: Jouw werk gemixed met Busselecta??? Wie heeft de skills.....? Of is het onmogelijk?

wakebus-m 13-12-2005 02:52

pffff.....wat een werk zeg, zo'n stuur maken...!! is denk ik wel het moeilijkste om te maken tot nu toe....dus heb ik m maar meteen op 1024-768 gerendert....zodat jullie goed kunnen bekijken of die is gelukt (of niet :D )

1024-768 formaat

Gr. michiel

DeNB3rt 13-12-2005 10:51

nice,echt waar

en nu een setje renders van het totaal :D

wakebus-m 13-12-2005 11:50

Quote:
Originally Posted by DeNB3rt
nice,echt waar

en nu een setje renders van het totaal :D

zal ik vanmiddag ff op mijn werk doen.....op wat voor formaat willen jullie m hebben gewoon 1024-768 ? :D

Gr. michiel

vwcrewcab 13-12-2005 11:54

Ziet er weer goed uit! :woowoo:

Dus met dat programma van jo, als je ermee kan werken, kan je dus heel je bus zo maken als jezelf zou willen?! :cool:

Werkt nog beter als busselecta, kost ook meer tijd :eek:

wakebus-m 13-12-2005 14:07

Quote:
Ziet er weer goed uit! :woowoo:

Dus met dat programma van jo, als je ermee kan werken, kan je dus heel je bus zo maken als jezelf zou willen?! :cool:

Werkt nog beter als busselecta, kost ook meer tijd :eek:

het kost idd veel meer tijd....maar dan heb je ook wat je kan de hele binnenkant maken de buitenkant elke kleur prcies die je wilt....en daarna in een Quick-time VR zetten zodat je 360 graden er om heen kan kijken of het wel mooi is wat je van plan bent om met je busje te doen.....dus als het model hellemaal af is, dan kan ik voor jullie dat wel doen....zodat je het goed kan bekijken.....

Gr. michiel

kenny87 14-12-2005 22:19

goed bezig man. respect! ben heel benieuwd hoe die wordt
wordt heel vet zo te zien.

mzll gary

Frieser 16-12-2005 23:10

ehm... check deze link eens... denk dat iemand je voor is geweest...

http://www.hatetank.dk/3D_Barndoor.htm

wakebus-m 16-12-2005 23:20

Quote:
Originally Posted by Frieser
ehm... check deze link eens... denk dat iemand je voor is geweest...

http://www.hatetank.dk/3D_Barndoor.htm

haha meerdere mensen zijn mij voor geweest theck maar bij the samba
maar deze bus heeft ook emotionele waarde hun hebben m gemaakt omdat zo'n bus er gewoon cool uit ziet....en tjah het blijft gewoon een vette bus om te maken....
ook maak ik het hele interieur dat doet die gast van hatetank niet....
maar jah

Gr. michiel

wakebus-m 17-12-2005 01:52

hey hey

ik heb een aantal renders gemaakt in 1024x768...wat nu wel is dat je je de details mist zoals de rubbers en de deurscharnieren en dat soort kleine dingen..
maar het gaat de goeie kant op :D:D hebben jullie nog tips geef ze dan :D

groot formaat

groot formaat

groot formaat

ook kan je hele leuke dingen doen in 3D ik heb een dingentje gedaan voor de grap....kijk maar hier onder

groot formaat

Gr. michiel

DeNB3rt 17-12-2005 03:23

nette bus jong! echt,maar mss nog wat roest skinnen op op de deuren etc, en idd wat detailtjes,maar echt,super nice

All times are GMT +1. The time now is 16:16.