Ik vind de 2F G40 het mooist omdat ik die zelf heb, en de 2 vind ik ook wel wat hebben. Moet er wel een G40 inzitten of iets anders snels.
|
tjezus wat een oude topic, ik dach heb ik iets gemist de laatste dagen. Totdat ik zag dat er 2003 bij stond. :rolleyes:
Mijn favorieten; # 6n - omdat ik er zelf eentje heb natuurlijk en ZONDER plakplastic # 2f G40 - en dan helemaal origineel behalve een lekkere verlaging # Polo 1 - schitterend zo oudje |
Quote:
Ik draai ze precies om. Audi 50 is gewoon errug mooi vind ik. |
Hoe staat het er eigenlijk mee?
|
Nog steeds groen! En steeds kaler. Voorjaar wordt hopelijk het echte begin van het project, ben beetje bezig met leren lassen, maar eerst moet de Sleeper weg. En natuurlijk tussendoor de Vento een klein beetje aanpassen. Maar eerst ff sparen :frown:
|
He Dennis,
Als ik jouw was zou ik dan gaan voor de polo 2 GT G40. Dan rij je met een aardig aantal pk's rond :p en je rijd met die geweldige ronde koplampen rond :cool: |
Die is al in de verzameling aanwezig ;)
In redelijke staat, in de toekomst een complete restauratie... Een stinkoriginele 2F G40 (evt. Genesis) erbij zou wel leuk zijn... Quote:
|
Quote:
en wat ga jij zoal verbouweh aan je polo ? ps leg hem eerst ff wat lager nou lijkt t wel een country versie :D |
All times are GMT +1. The time now is 13:04. |