Nr 1 ligt inmiddels in een ibiza :thumbup:
|
een maat van mij is ook bezig met het opbouwen van een 16klepperg60. Michael ham uit maasland bouwt alles zelf op en het komt in een golf1. Ik heb er alleen nog geen foto's van.
Gr pim |
Hoi,
Ik heb ook een 16vG60 in een Golf I liggen. De motor heeft nog niet gelopen want ik ben nog steeds bezig mijn auto af te bouwen. Ik moet zeggen dat eigenlijk ook niet op schiet met de auto. Kinderen, andere hobby's etc. Ik had de auto vorig jaar al op de weg willen hebben. Ach..en volgend jaar is deze ook belasting vrij. Ik heb verder ook geen idee wat deze motor gaat doen. Geflowde kop, andere nokkenassen, grijze injectoren en een groep A uitlaat van Powersprint. Dus afwachten .... FF een paar foto's voor degene die deze nog niet gezien hebben. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
hele mooie auto
|
Supervette wagen, ben benieuwd wat ie op de weg gaat doen
|
nice one!
|
VW roadwarrior, miguel!
Op de link naar je lijst doen de foto's het niet meer. Heb jij alle foto's zelf? Zou ze graag hebben, zou je ze kunnen sturen? Thanks! |
Kan kloppen.
Onze odue webmaster is exit dus ook de beschikbare server ruimte waarop de hall of fame ook stond. Wel;ke foto's heb je het dan over Herm? mvg |
waarom word alles niet geupdate in de beginpost ??
|
Quote:
De nummer 16 is eigenlijk al vanaf 2001 van mij (jenva) maar dat weten niet veel mensen en omdat de carrosserie zo slecht was heb ik 'm in mijn andere type 1 gebouwd. De koets bestaat nog wel hoor.... :thumbup: |
Quote:
Pathologische leugenaar.......!!!!!! :shake: Het enige wat ROT is ben jij en niet mijn carrosserie!!!!!!! Iedereen weet dat dat mijn golf is dus je zet je jezelf alleen maar voor lul. laat dit een les voor iedereen zijn,,,, hou je kenteken altijd bij je en op je eigen naam!!!!!!!!!!!! :screwy: Hans Gotthjalpsen (HG Motorsport)........ |
ehm.....ok! :screwy:
|
Quote:
Jahaa Jenva, uitleg????? |
Het originele bericht was nóg leuker! :D
|
Hoi,
by my in de buurt liggen er 2 16vG60 motoren. 1 Is er uit de blauwe Golf 1 van Team Golf Vrienden gekomen. Deze motor gaat weer in n Golf 1 of in n Caddy. De 2e motor komt van Stroeve af, alles chroom enzo en deze motor komt ook in n Golf 1. Beide auto's zyn nog projecten, maar als er meer info is plaats ik t wel... Gr Pim |
Quote:
pfffff....www.libelleforum.nl :screwy: |
Bij stroeve motorsport in hardenberg hangt ook 16v/g60!
|
Quote:
Klopt, dat zet ik net 2 posten terug... |
Quote:
dat blok is verkocht in is nou in Wemeldinge. zeeland :) @ sorry PIM . we hebben het over hetzelfde blok. ik lees nu pas je reactie. |
Quote:
Hahaha klopt, die andere Stephan gaat m in zn 1 hangen :thumbup: Laatst wezen kyken, maar dat gaat echt netjes worden... Mazzel |
All times are GMT +1. The time now is 12:31. |