Kijk weer 1 op de weg via Volksaddiction. Breng de mijne er ook maar binnenkort.
Eens kijken of die ook ze snel naar de RDW kan. :D |
Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf....!!!! Super vet.. Ik zal je wellicht in de toekomst zien cruisen in de buurt van amersfoort (kom uit leusden...)
|
Quote:
Ben een expert op het gebied van bussen sinds kort, haha :tounge: Gelukkig had deze geen laswerk nodig, maar wel zat andere dingen gedaan. Dropped spindles gemonteerd, achter 1 binnentand verlaagd, spoorstangen ingekort met nieuwe stuurkogels, bijna alle remslangen/leidingen en cups vernieuwd, electronisch alles nagelopen en aangepast aan Europees systeem, nieuwe koplampen (H4) en nieuwe (NOS) achterlichten gemonteerd. en als laatste Uitlaat lekdicht gemaakt (met dank aan Oskar en keverpech) Zal wel goedkomen met het bussie morgen denk ik !! Woensdag weer een nieuwe klus by VA :rock: spoorstangen inkorten voor Oskar zijn kever, konische gedeelte omboren in de spindle en '68> stuurkogels monteren. Omdat zijn kever zo extreem laag is komt de huidige spoorstang tegen de tank en zit er een knik in van 20 graden :mad: |
Hye Joop zal duimen voor je morgen! Coole bus en mooie foto's gemaakt! Su6 morgen!
|
He gozer ! Heb jou bus ook even gezien, toen ik mijn 59er bug winterklaar ging maken. Staat nml in een loods op het terrein 7huizen. Lekker dicht bij alle aircooled's !
Het is echt een mooie bus ! Die deluxe striping maakt hem echt af. Die foto's van jouw bus project zijn ook top ! Misschien nog whitewalls eronder ? Succes morgen met de keuring. En ik zal je zeker nog wel spreken ! En Leon worden die stuurstangen net zo mooi als van mij hahaha ! |
Quote:
Dude ! Tuurlijk worden ze net zo mooi als die van jouw............ik heb nu ervaring ! Alleen die kogels omdraaien heb ik nog nooit gedaan, zal mij benieuwen!! |
Quote:
Mij ook! ;) |
ziet er goed uit, ik heb inmiddels ook een busje en ik hoop dat die ook zo mooi za worden. Zal wel erg moeilijk worden omdat het een T3 is, maar ik ga het zeker proberen.
Veel succes bij de keuring vandaag. |
En? Is er al nieuws? Goedgekeurd of niet?
|
Nou ben benieuwd of er al een uitslag is over het boessie... Joop?!?!
Succes iig! Ziet er WEER goed uit. PS: Quote:
Waar woon je dan in Leusden en wat rij je?!? Ik woonde ook altijd in Leusden, zit nu in Amersfoort... |
Und?? Joop???
|
Zonde man.. Als je kentekenplaatverlichting het maar deed :D :D
Komt dus wel snel goed gelukkig. !! |
Balen!
Wel tof dat je zo weer langs kan rijden! komt goed :D |
Quote:
Jaja kentekenplaatverlichting deed het. Maar niet jouw lampje+glaasje, want ik heb helaas niks ontvangen per post Don. Er moet vast wat misgegaan zijn ergens :( |
Mooi uien, Joop!!
Maar komt goed, als Leon woensdag tenminste weer een beetje bijgetrokken is.... :D |
Quote:
owwwwwwww....... weird. Toch niks teruggehad met de post....... Ik zal wel eens kijken. vreemd !! |
Quote:
Nee hoor gozer, geintjuh :D Komt wel goed hoor Jopie, woensdag is tie af, donderdag of vrijdag herkeur ?? |
Hey Joop,
Jammer van de RDW! Heeft in iedergeval niet aan de claxon gelegen hihih... Foto achter het raam lijkt net of ik in een boeing zit..lache.. Groeten, Maurice |
Ik hoorde het gisteren van Leon dat je bus afgekeurd was! Balen, ook dat je hem nu niet met de nachtrit kunt gebruiken. :mad:
Wel beter dat je zo weer terecht kunt van de week. |
All times are GMT +1. The time now is 14:04. |