Zo ziet het er idd super vet uit!!!
Maarja, zo zal je nog nie kunnen rijden helaas!? |
gelukkig.... naar binnen uitbouwen lijkt wel cool luuk, net als die ene foto in dat andere topic met die 10J velg (was `t toch?)
echt.. mega dikke sloffen! |
He Luuk twee keer 5,5J is ook 11J..:D
Ik ben de man!! |
Quote:
voel me vereerd dat ik je een kleine zet de 'in mijn ogen' juiste kant heb opgezet |
Quote:
Als je maar oppast dat je niet arrogant wordt dr. Koehoorn... :D ;) |
drs.
doctoraal in bedrijf en sportmanagement...;) |
Deze hele topic is zóóóóó onzinnig, en weer een typisch geval van achter elkaar aanrennen......
Iedereen gaat lager, breder, nog lager, nog breder. Er is al een filmpje op internet ven mensen die een VW zo ver verlaagt hebben dat ie een spoor van vonken trekt. Het dieptepunt is dus bereikt............... Nog lager of breder, ik heb het al gezien. Verzin eens iets nieuws! |
versmallen en verhogen. Mag jij de eerste zijn die het uitvoert ;)
|
denk dat dit geheel in de trant van een forum is... discusie leveren en elk zijn mening laten weten en waarderen..
vele handen maken licht werk.. op een forum is dat vele gedachten maken licht werk |
Quote:
Helemaal mee eens Maar iedereen lijkt in een neergaande spiraal te zitten. (in de trant van: ik ben nog hipper dan een ander als ik nóg lager/breder ben) Elke meeting word zo wel erg veel meer van het zelfde. Greetz Ron |
Quote:
Whoehaha, das wel héél erg de andere kant op :D :D Maar eerlijk is eerlijk, dan heb je wél eens iets bijzonders :wink: Greetz Ron |
Quote:
Dat is dus ook de boedoeling, en ook de reden dat deze topic gestart is :eek: !!!! |
ik vind die verbrede wielkasten wel stoer staan nu!
|
Quote:
Kan dit ook wel waarderen! Ziet er gaaf uit! (kleuren dan niet echt, maar wielranden zo verbreedt...LEUK!) |
Quote:
Ik vind dit ook wel stoer staan. is weer een keer iets anders met die verbrede wielkasten en die 'sideskirts' onder de deurtjes. En ja de kleur. als je een reclame auto hebt voor je bedrijf moet hij natuurlijk een beetje opvallen tussen al dat grijs, blauw en zwart wat de hoofdkleuren tegenwoordig zijn voor auto's. |
Ik zou het zonde vinden van het werk wat je tot nu toe hebt gedaan :redface:
|
ik vind die deur zonder stijlen ook wel cool trouwens...
|
Vette boes ja met die spatbordverbreders... mis alleen een VW logo voorop :)
|
* dooddoenermode *
Moet je doen man! |
Quote:
Ohjee, nu gaat skywalkertje de fout in... Op het moment dat er 1 ruitenwisser opzit noem jij het een unfinished project... hebben dan alle unfinished projects (ratlookers) maar 1 wisser? |
All times are GMT +1. The time now is 10:31. |