Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   bien in de rat t1! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12560)

SplitBien 08-08-2005 22:48

Is dit topic uiteindelijk toch nog nuttig, nietwaar scumbag? :)

evilnyntje 08-08-2005 22:49

Quote:
Originally Posted by Big_Mac_Mark
Zucht...Laat ook maar!

Dat bedoel ik nu eerst brullen en dan terugkrabbelen. Ik niks tegen je persoonlijk alleen ietsje minder bot mag best. Daar hebben we het al een keer over gehad via de PB.

scumbag 08-08-2005 22:49

Quote:
Originally Posted by hajee
Ik vind het leuk dat ze zulke belevingen met mij willen delen op
het volksforum. ook al vertel je van je rondje met een veeton,
(jaja phaeton)

Lieve Hajee,

Leuk dat je ook even meedoet, maar ook jij begrijpt blijkbaar niet dat ik dat voorbeeld van die Veeton (goeie grap man) gaf om aan te geven dat er -in mijn ogen- niets zo irrelevant is als hier verslag van te doen op een forum, welk forum dan ook.

Dat er mensen zijn die er plezier in scheppen om voor een bedrijf een stapel tuinafval met een Doka (sorry Alain, crewcab) naar de plaatselijke afvalstortplaats te rijden, en ons allen dat nog mee te delen ook, moeten zij weten.

Ikzelf (en ja, dat is MIJN mening) vind dat triest. Nu begrijp ik wel dat het hier één grote ons-kent-ons vriendenclub is, en niemand valt een bekende af, want ze willen elkaar op een meeting nog wel in de ogen kunnen kijken, zoals ik ook las, maar daar heb ik dus zogezegd schijt aan, ik ga niet om de hete brij heen draaien uit angst op wat eksterogen te stappen.

"Bien" zoals ze door menigeen liefkozend word genoemd, zal ongetwijfeld een schat van een meid zijn, dat zie je wel als je leest met hoeveel liefde ze over haar twee poesjes praat, dat neemt niet weg dat ik me aan haar gepoch over die K&K-rat aardig ergerde...heb je gezien hoe ze als een soldaat bij het appél naast dat apparaat staat? Grrrr...

evilnyntje 08-08-2005 22:51

Quote:
Originally Posted by scumbag
Lieve Hajee,

Leuk dat je ook even meedoet, maar ook jij begrijpt blijkbaar niet dat ik dat voorbeeld van die Veeton (goeie grap man) gaf om aan te geven dat er -in mijn ogen- niets zo irrelevant is als hier verslag van te doen op een forum, welk forum dan ook.

Dat er mensen zijn die er plezier in scheppen om voor een bedrijf een stapel tuinafval met een Doka (sorry Alain, crewcab) naar de plaatselijke afvalstortplaats te rijden, en ons allen dat nog mee te delen ook, moeten zij weten.

Ikzelf (en ja, dat is MIJN mening) vind dat triest. Nu begrijp ik wel dat het hier één grote ons-kent-ons vriendenclub is, en niemand valt een bekende af, want ze willen elkaar op een meeting nog wel in de ogen kunnen kijken, zoals ik ook las, maar daar heb ik dus zogezegd schijt aan, ik ga niet om de hete brij heen draaien uit angst op wat eksterogen te stappen.

"Bien" zoals ze door menigeen liefkozend word genoemd, zal ongetwijfeld een schat van een meid zijn, dat zie je wel als je leest met hoeveel liefde ze over haar twee poesjes praat, dat neemt niet weg dat ik me aan haar gepoch over die K&K-rat aardig ergerde...heb je gezien hoe ze als een soldaat bij het appél naast dat apparaat staat? Grrrr...

Gelukkig staat ze wel voor het logo :)

SplitBien 08-08-2005 22:53

Quote:
heb je gezien hoe ze als een soldaat bij het appél naast dat apparaat staat? Grrrr...

HALOOOOOOOOOOOOOOOOWWW!! Wist niet eens dat er een foto gemaakt werd, was aan het praten met Patrick (broer van meneer klok) die verder op stond.... pfffffffff zucht kreun steun. Als ik geweten had dat er een foto gemaakt werd was ik weg gedoken, de meeste weten dat ik foto's haat.

SplitBien 08-08-2005 22:54

Quote:
Originally Posted by evilnyntje

hehehehehehehehehehe :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

René 08-08-2005 22:56

Quote:
Originally Posted by Sabine_Bug
de meeste weten dat ik foto's haat.

waarom wou je dan wel in bikini op de motorkap van mijn golfje

scumbag 08-08-2005 22:56

Quote:
Is dit topic uiteindelijk toch nog nuttig, nietwaar scumbag? :)

Sinds wanneer hecht jij waarde aan mijn mening? Ik meende net iets heel anders te lezen..

Scumbag

scumbag 08-08-2005 22:58

Quote:
Originally Posted by evilnyntje

Een, twee, drie...MARS!

heel eng

SplitBien 08-08-2005 22:59

Nou jij wil blijkbaar je mening wel heel duidelijk laten merken (en zo hoort het ook op het forum, iedereen mag een mening hebben) dus ik denk ik betrek je er ff in.... :rolleyes:

SplitBien 08-08-2005 22:59

Quote:
Een, twee, drie...MARS!

heel eng

Sorry voor als mijn "rust houding" je niet aanstaat hoor, maar zo sta ik nou eenmaal altijd... Had mijn helm net ff in de spijl gelegd.... :o Had ik eigenlijk ook nog ff op moeten zetten, had ik de apen helemaal aan het dansen gehad! :D

scumbag 08-08-2005 23:03

Quote:
Sorry voor als mijn "rust houding" je niet aanstaat hoor, maar zo sta ik nou eenmaal altijd... Had mijn helm net ff in de spijl gelegd.... :o Had ik eigenlijk ook nog ff op moeten zetten, had ik de apen helemaal aan het dansen gehad! :D

jij durft!

het zijn trouwens "poppen", geen "apen"...ik kan hard én flauw zijn, zoals je ziet!

Big_Mac_Mark 08-08-2005 23:04

Hehehe

SplitBien 08-08-2005 23:04

Quote:
jij durft!

het zijn trouwens "poppen", geen "apen"...ik kan hard én flauw zijn, zoals je ziet!

Geef graag ergens mijn eigen draai aan....

SplitBien 08-08-2005 23:05

oh ja gefeliciteerd met je 50 posts, op naar de 60? :p

scumbag 08-08-2005 23:09

Quote:
Originally Posted by skywalker
Voor Scumbag, voor het behalen van 50 posts. ;)

Skywalker, dit is een diep roerend moment...het idee dat je net, in het heetst van de strijd, het web bent gaan afstruinen op zoek naar de juiste foto voor dit moment, is geweldig, hahahaha

Volgens mij zou ik het met jou wel kunnen vinden, en NEE, mede volksforum-vrienden, ik zit niet te slijmen om een medestander te vinden!

SplitBien 08-08-2005 23:10

slijm je omdat je in zijn t1 wil rijden als hij straks klaar is?? Zou dat het zijn????

scumbag 08-08-2005 23:12

Quote:
oh ja gefeliciteerd met je 50 posts, op naar de 60? :p

Moet dat vanavond nog? Jezus, ik wist dus pas sinds zojuist dat je daar dus ook als status aan kunt ontleden he!

maf hoor

scumbag 08-08-2005 23:14

Quote:
slijm je omdat je in zijn t1 wil rijden als hij straks klaar is?? Zou dat het zijn????

Ik sta perplex van je psycho-analytisch vermogen! Tuurlijk, dat is het, mijn levensdoel is duidelijk: een rit in een Type 2!

SplitBien 08-08-2005 23:17

Quote:
Ik sta perplex van je psycho-analytisch vermogen! Tuurlijk, dat is het, mijn levensdoel is duidelijk: een rit in een Type 2!

Tjonge wat ben ik ff goed! Eerst rij ik in een spijl en dan voorspel ik ook nog eens je doel!

All times are GMT +1. The time now is 05:21.