![]() |
snake skin noemen ze dat , bij de betere audio zaak wel te krijgen .
|
Quote:
Peet, effe Techflex kijken daar hebben ze alle soorten en maten. Gr, Pim |
Ziet er inderdaad super uit!
Ben je alleen niet bang dat dat erg vies wordt? |
Dit word een dik apparaat....
|
Ron,
de reden dat het deze kleur zwart is geworden is puur omdat de AP's deze kleur origineel geleverd worden. ze zijn ook in rood te leveren. maar vind dat gewoon niet ogen. Meer iets voor een Brembo klauw :D Style, Het is inderdaad het zogenaamde Snakeskin, ik heb het besteld via RDAE, kun je mooi in meters krijgen. ok ok het zal niet de goedkoopste zijn maar snel geleverd en mooi verpakt :thumbup: Robert, ik ben er niet bang voor dat het smerig wordt, het is geen show auto. Dan had ik het wel wat beter aangepakt :thumbup: Het moet een auto blijven die ik kan pakken als ik zin heb, en mee kan doen wat ik wil :D |
Quote:
Top man! Echt een hele nette aanpak :thumbup: Ik bestelde de Techflex zaken altijd bij Van Oostvoorn, alle maten, kleuren en uitvoeringen via de webshop te bestellen. Zekeringen en verdeling is idd ook erg netjes geworden. |
Heb je nou een kleinere flens gemonteerd?
Ruimte tekort? |
Nee het potje waar de motorsteun in zit is een 2 cm verder naar achter geplaatst, net zoals bij een 02M altijd moet gebeuren
|
|
Vergeet je niet de belangrijkste update Tim??
|
|
Mooi hoor je andere motor ik kan zelf ook wel aardig sleutelen maar wat jij allemaal doet met alles aan passen dat vind ik erg knap daar zou ik geen gat in zien
Veel succes met je golf ik blijf je volgen :thumbup: |
Super project!
Wat heb je nou precies met die mfa sensor gedaan? Omgebouwd tot olietemp sensor? |
Netjes weer!
|
Even een klein projectje voor de R32 :mrgreen: :mrgreen:
![]() En voor degene die het op MWM al hebben gezien :mrgreen: :mrgreen: Er zijn wat andere randjes gekomen voor de Rotiforms ![]() |
|
Dikke poep man!
|
Mooi hoor! :thumbup:
|
Netjes gemaakt die aandrijfassen. Zal wel een best prijskaartje aan hangen, waar heb je die laten maken, als ik vragen mag.
|
All times are GMT +1. The time now is 07:33. |