Quote:
De carb doet het idd goed . Nu weet ik hoe de scirocco 31jaar geleden reageerde als hij van de band rolde . Nee hoor nog geen foto met de velgen :) want ik heb nog een banden :( ik wil eerst de roc gekeurd en ingeschreven hebben en dan pas de wielen er onder ... Snappie ? :p |
hier zijn we weer met een update .
na heel wat problemen met papier werk rond de Scirocco zag het er naar uit dat ik mijn deadline niet ging halen . de Scirocco was blijkbaar nog een Duits en dus nog niet ingevoerd en dit ben ik pas bij de keuring van de wagen te weten gekomen . maar alles is in orde gekomen de wagen is gekeurd , en ingeschreven en dit op 30/12/2013 1 dag voor mijn deadline :) verder heb ik dit pakketje binnen gekregen dank u HENRI voor de tip ;) natuurlijk kon dit niet missen ( want als je de hele tijd moet luisteren naar het geluid van een Powersprint wordt je helemaal gek :-? :-? ) oldskool Blaupunkt natuurlijk kon een verlaging niet ontbreken :) 30mm verlaagd met vaste verlaging :) ( omdat de schroefset geen vriend wil worden met de 7j velgen :p ) en natuurlijk zoals elke scirocco liefhebben zit ik ook hier op te wachten :) de kalander van het sciroccoforum.nl ( en mijn scirocco 1 mag de maand januari invullen ) hopelijk heb ik de kalander snel ;) ik denk ergens in de loop van deze week :) jeuujj :axe: :lol: |
Eindelijk ... Na lang twijfelen over wat voor banden/bandenmaat ik op de exip wielen ging leggen zijn er eindelijk uit , het is dan toch 195/50/15 geworden
2x Dunlop Bluresponse 2x GoodYear Eagle F1 ( had ik nog liggen waren slecht 150km oud ) Vooraan Achteraan enkel moet ik opzoek naar de juiste centercaps , deze heb ik jammer genoeg niet voor een totaalplaatje wordt het nog even wachten :) tot de wagen volledig klaar is :) |
Heel netjes!
|
Quote:
Thx ... De velgen moeten enkel nog goed gepoetst worden :) |
heel mooi, vind de goodyears wel net wat netter staan.
|
Toffe bandenmaat! :thumbup:
|
En nu loopt er niks meer aan ? ziet er goed uit allemaal :thumbup:
|
Quote:
Thx ... Ik ben blij dat ze er eindelijk op zitten :) |
Quote:
195/50/15 heeft rimprotection :P dit kan soms een redding zijn van de velgen ( niet dat ik het nodig heb want ik parkeer altijd een halve meter van de borduur :) ) |
Quote:
Idd loopt niet aan... De roc staat op vaste verlaging :) geen probleem meer :) |
Ferm shique.... Vind het jammer dat ikzelf geen foto's heb ( toch niet van goede kwaliteit ) toen ik aan men caddy bezig was. Uitgezonderd het spuiten wat ik niet zelf heb gedaan.
|
Quote:
thx ;) ben wel benieuwd naar foto's van je caddy |
totaal plaatje ( stootranden moeten er op nog op komen :) )
deze zomer zullen er vast en zeker wel mooie dagen uit de lucht vallen om een shoot te doen :) |
Ik zeg erg goed gelukt !!!!
|
Quote:
thx ;) kan natuurlijk altijd beter |
Hele mooie totaal ziet er erg goed uit!
|
Quote:
Niet zo bescheiden :D blijft een mooie Scirocco 2 ;) |
Godse wat gaaf!
|
Quote:
Het heeft wel iets hè :P |