Quote:
Tuurlijk kan dat, maar het gaat erom dat ze dat bij hun advertentie zetten zodat de nieuwe eigenaar er zeker van kan zijn dat ze niet in het zout ermee hebben gereden :thumbup: |
Quote:
Bedankt Richard! Quote:
Graag gedaan, was een kleine moeite! :thumbup: |
|
Quote:
woww tanx man erg dikke foto |
Quote:
Volgens mij reed jij nog even achter ons met een hoge snelheid :D. was een ed30 in de kleur grijs. gr marco |
Quote:
Ah, dat was jij :p ging wel even vlotjes :) zeker voor 3-4 man die bij jou in de auto zaten :) |
Top weekend gehad . Was erg gezellig
|
De foto's die er zijn gemaakt zijn heel erg mooi.
Maar vind wel dat er weinig foto's zijn gemaakt. Kan zelfs geen foto van mijn Scirocco vinden terwijl die nog wel vooraan vlak bij die bordeaux rode mk1 in die huifkar stond :shake: Nu wil ik niet zeggen dat het een showbak is maar had het zo leuk gevonden voor de collectie :cry: Volgende keer beter zal ik dan maar zeggen :D |
Ah is dat de jouwe. Wel zien staan maa er stonden zoveel mensen rond die huifkar de hele tijd dat je dat rijtje amper kon fotograferen. Komt nog bij dat er in die rij buiten die Rocco en die babyblauwe mk3 verschrikkelijk veel troep stond.
|
|
Super meeting! Weertje paste wel in de stijl:)
Toch nog 1 foto van mijn rode jetta met beige verbreed staal gezien.. Top:) Tot de summer meet! |
Quote:
Dat is niet altijd gezegt veel mensen hebben bijv bsx voor de winter en bbs voor de zomer En er zijn ook mensen die wel ballen hebben en met een dikke set en emmertje water naar de meeting kwamen |
Quote:
Het is net als met carneval van al die zuipkarren groeien er 1of 2 mooie in de toekomst :) |
Quote:
Gloeiende gloeiende gloeiende WAT EEN DIKKE WIELEN! :thumbup: :rock: De auto zelf is ook mooi hoor. ;) |
en dat voor nog geen 1000,- :thumbup:
|
Quote:
ja snap ik, maar helemaal zeker weet je dat toch nooit lijkt me...mensen kunnen altyd zulke mooie praatjes hebben in hun advertenties...:) |
Quote:
WAT??? :D |
Rene bedankt voor de link, en dat je me gisteren nog even wakker appte :D
Jammer dat ik je niet heb gesproken tjaap had wel willen weten wie het gezicht was achter onze top poster van het forum ;) |
Ben je niet even bij de stand komen buurten dan?
|
Iemand nog foto's van die mooie blauwe Ibiza FR van mij :P
|
All times are GMT +1. The time now is 09:40. |