Quote:
Ja, die heb ik nu ook gezien: stond in een uitgave van VW Ultra: ik werd erop geattendeerd door een volkszone-lid. Die heeft speciaal gemaakte kapjes geloof ik, maar er schijnen sprintstar kapjes op te passen; alleen heb ik 2 verschillende gatmaten zoals je wellicht weet... Ik zie je wel weer eens :wink: Quote:
Ja, dat is het gevaar van iedereen die 'internetwijsheid' heeft vergaard (hoor ik zelf ook deels bij hoor :redface: ) Er zijn er maar weinig op het internet die zelf first-hand hun langjarige ervaring delen, want dan ben je al snel een 'oude man' en die moeten meestal niet zoveel van internet hebben (en gelijk hebben ze ergens wel :p ) Groetjes van een oude man hahaha :rolleyes: |
Quote:
Ha, dat wist ik .. lekker puh !! :p Net zoals ik weet dat een bepaald type Mercedes (gatver, nu eerst mun b*k spoelen met een slokkie Cola) bestelbus ook 5x130 heeft ... nu jij weer :D |
machtige bak! had ik hier 1tje,zou ik er zeker mee rondrijden :p zeker als daily, zo'n karren moeten een daily zijn :p
|
Uhh..... hahaha!
Ja, dat moest je ook wel weten vanwege de Fuchsen die daarop voorkomen :biggrin: |
Quote:
De G-klasse... |
Quote:
las een stukkie op tuna can web productions, in tom's type4 corner Beetles(1302s) are strikingly similar to the one used on the 411/412 series. It may just be possible to fit an adjustable strut housing, shortened sturt insert, and lowered springs from Topline to the Type 4. I have no confirmation but this may be possible. Can anyone confirm/deny it? klinkt wel leuk want hier is natuurlijk wel erg makkelijk aan te komen :rolleyes: maar is voorlopig niet voor mij, want de verkoper heeft besloten toch niet te willen verkopen....helaas |
Quote:
|
:D :D |
WOW! :cool:
Mooi dat je er nu wat dikkere velgen onder hebt gezet!!! Staan echt véél beter dan die MAGjes, want een 412 op die kleine wieltjes is net een olifant op balletschoentjes... 't Ziet er niet uit... |
zo'n typ4 is echt stoer idd!!!
vond die station uit die film 'bende van venlo' ook echt stoer! |
hele coole wagen
model zie je ook nie zo vaak top ding |
@ Walter, het staat hem goed !!
Was ook een erg gaaf gezicht om de auto (na montage van de adapters en wielen) de straat uit te zien rijden.. die 225/50x17 op 8,5x17 -achter- kan hij best hebben. |
Oei! Hier is helemaal nix mis mee! Erg gaaf hoor.
Komen de wintersloffen ook weer goed van pas :) |
Quote:
Yeah, nog erg bedankt voor de kwalitatief byzonder goede adapters (en bouten :redface: ) die je hebt laten maken :D Vooral ook het kunnen monteren met tapeinden is wel ff een stuk makkelijker zo en door de centreernaaf ook geheel geen last van stuurtrillingen! De wielen zitten nu voor én achter met tapeinden en wielmoeren :D . Ik heb gisteren nog ff geprobeerd onderstuur op te wekken op het klaverblad, maar mijn grens van de auto in deze setting lag blijkbaar verder dan wat ik durfde, want het lukte niet... BTW (en off-topic): de 944 achterschijf (289x20mm!) van de Vari past voor ook perfect over het asflensje en ik zie wel mogelijkheid om het boxster klauwtje tussen de stuurarm en de fusee te bevestigen :D Ben zeer benieuwd hoe de rembalans dan wordt met de C2 achterklauwtjes. |
Quote:
Heb Brian er nog ff over gebeld, maar het klauwtje wat je zaterdag bij je had, was inderdaad een 2.5 liter (eerste serie) Boxster achterremklauw voor een remschijfdikte van 20,5mm. Ik heb bij Brian ook zo'n setje besteld, omdat ze een erg mooi alternatief zijn voor de 5x205 (bus)schijfremset, want de 944 NA schijven die we op de 5x205 wielnaven gaan gebruiken zijn zo'n beetje dezelfde maat, nl 282x20,5mm :) |
Quote:
Thanks voor de info! Let bij de schijven die je wil gebruiken ook op de breedte van het aanligvlak van de schijf. De 944 N/A achterschijf heeft een breedte van zo'n 45mm. De 944T achterschijf heeft een breedte voor het blokje van 51mm en het boxsterklauwtje heeft 48mm nodig...(uiteraard, het zal ook nooit eens exact passen in één keer :redface: ) Nu zullen die paar mm niks uitmaken in de praktijk..., maar ik ga toch eens kijken wat voor afmetingen die boxsterschijf exact heeft denk ik. Greets, Walter |
hee lache, heb ook nog een setje boxter schijven liggen voor een gewone 2.5, het viel me op dat de voorste schijven dikker zijn dan achter... nu nog klauwen, kan daar ook 944 remmerij op? Maatverschil tussen voor en achter in diameter is nihil.
|
Quote:
Hmm, zou je wat maten van de boster achterschijf voor me kunnen opnemen? Ik zou graag de afstand weten van het vlak waar de velg tegenaan komt tot aan de schijf..? Ben ook benieuwd naar de diameter vlak onder het aanligvlak van de velg, dus aan de binnenkant, omdat daar het asstuk tegenaan rust (zoals ik het op de type 3 gemaakt heb iig), maar dat is lastig te meten realiseer ik me ook. Quote:
De diameter van de schijf is eigenlijk het minst bepalend of het past of niet. De dikte en breedte van het aanligvlak (en dus ook van je blokjes) is belangrijker... Maar het kan waarschijnlijk wel (zoals alles pas te maken is), maar de blokjes passen niet exact (zie hierboven) en de klauwen van een boxster zitten radiaal bevestigd en die van een 944 (gewoon) axiaal... :( Zó makkelijk is het dus allemaal ook weer niet :rolleyes: Greets, Walter |
Quote:
Zo dan "Sieht gut aus!!" |
:iamwithst
Staat goed als mix tussen oud en nieuw :D |
All times are GMT +1. The time now is 02:22. |