Quote:
thx man. Ja mijn porsche zetels mogen voor de keuring omdat er een originele onderstel onder zit van golf 3. |
Heb al de 4 porsche gully's is gestoken voor een beter beeld van te krijgen.
|
Mooi!!!
|
Quote:
dan hebt gij een onderstel van uwe golf 3 zetel onder uwe porsche zetel gevezen ofwa , want toen da ik die gekocht heb staan er op de zijkant langs de kant van de middenconsole twee ijzeren plaatjes opgevezen , ik moet alleen nog uitzoeken waarom ze juist dienen , of kan jij mij juist uitleggen hoe ik die in men golfke krijg mvg wolfsburgerke |
Erg netjes . De wielen staan em goed
|
Quote:
Idd heb gewoon originele onderstel gebruikt.Ik zal morgen is kijken hoe ik het heb bevestigd weet het zo niet uit mijn hoofd.Dan laat ik u wel iets weten. Maar ik weet wel dat je u origineel golf 3 onderstel moet plaatsen voor keuring.Ik zal er ne foto van nemen. |
Quote:
thx man |
Quote:
Hier wa foto's van mijn onderstel van de zetels. Heb gewoon 3 ijzere latten in een u vorm aan elkaar gelast dan bevestigd op de porsche zetel en dan met bouten op het onderstel. Dat ijzere stuk aan de kant van u middenconsole heb ik verwijdert. |
Quote:
bedankt hé kevin , nu ben ik al een hele stap verder , mvg :thumbup: |
Quote:
Ik hoop da je er iets mee bent. Tis graag gedaan. grtz |
Quote:
en anders moet ge mij maar komen helpen , als ik ze er in ga plaatsen ; als je da wilt hé man , want naar het schijnt zijn mijn porsche zetels al aangepast om in golf 3 te plaatsen , dat hebben ze me toch wijsgemaakt :thumbup: |
Quote:
Das gen probleem. Oh dan moete ze normaal passen he. Maar je hebt het nog nie geprobeerd. :) |
Quote:
nee ik heb ze nog ni geprobeerd, ik ze hebben eerst laten bekleden , en nu nog men dasch , middenconsole , en dakhemel en abc stijlen er terug in steken en dan komt pas men interrieur er terug in ( porsche zetels) :) |
Het golfke in de sneeuw samen met de honden.
|
Zo de porsche c2 zijn verkocht.
Straks gaan we zien voor een andere set. |
De nieuwe velgen.
|
De velgern is gepast ,en ik zen content.
|
Test rit gedaan.En bij het afdraaien raakte hij.Dus wa naar boven gevezen.
nog niet naar boven gevezen. voor, en wa naar boven gevezen. na In de week van voor nog een kleine cm omhoog. |
De 17ers er onder en de veren geregeld en we kunnen rijden.hij raakt nimmer bij het afdraaien. :D
|
Nice!
|
All times are GMT +1. The time now is 00:00. |