zo zo gaat lekker hier :thumbup:
|
Quote:
Quote:
Duidelijk :thumbup: |
Netjes johan. Schiet lekker op met z'n kantelbok idd.
|
Bedankt voor de Reacties en zo'n kantelbok is inderdaad erg fijn
|
Lekker bezig!
|
Bedankt
|
vandaag ook weer het een en ander gedaan.
begonnen met 2 strips maken en deze in een hoek gezet. daarna gaten in de hoekprofiel geboord en de 2 stukken aan elkaar gelast. daarna de stip in de auto gelegd de boel afgetekend en stukje uit de bodem geslepen en vervolgens de strip op paar delen vast gelast. daarna de stoel geleider erin gezet en op 2 plekjes vast gelast en vervolgens gekeken als de stoel ook nog paste. hij kon er net niet in scheelde niet veel. dus besloten om de rest al vast af te lassen en het deel bij de stoel nog niet. dit zijn foto's van de binnenkant aan de buitenkant is die gelast. dus net voor de stoel geleider in geslepen en een stukje naar buiten getikt. later die dag alles weer opnieuw gepast en de boel afgelast alleen daar geen foto's van gemaakt :redface: volgende week weer lekker verder. |
Neem die 10 weken vakantie nou maar op :P dan kun je elke dag bezig haha. Maar mooi werk weer kerel
|
@ wilco, ja binnenkort zal ik is wat uren opgaan nemen en wat tempo er in zetten.
Maar vandaag ook weer wat gedaan. begonnen om de dwarsbalk waar de stoel op vast zit kaal te maken. toen maar in de auto gezet en kijken hoe en wat verder. toen bleek dat ik dus net als aan de andere kant ruimte had aan de deur zijde. dus weer een hoekijzer voor er tussen. stoel er weer ingezet om te kijken hoe alles nu zit. stoel ging er stroef en en zat erg strak dus hele poos bezig geweest om het soepel te krijgen maar het is gelukt. toen verder gegaan om de ruimte rechts voor waar je voeten normaal zitten weer dicht te maken. op de foto al 1 stukje er in gezet. hier een foto aan de binnenkant van de auto waar ook een plaatje komt. en toen gelast. volgende week verder om een de bodem helemaal klaar te gaan maken want de gasfles was op. zal weer een balk gemaakt moeten worden voor onder de bodem door net zoals aan de andere kant. en daarna is het nog even kijken wat ik dan ga doen als ik ga beginnen aan de laadbak of wat anders maar dat zien we dan wel. Grt johan |
Ontzettend rotte boot dit :screwy: respect dat je deze helemaal onder handen neemt geen half werk in ieder geval :thumbup:
|
haha dat zei ik hem gister ook al. Je weet in ieder geval wel wat je aan je auto hebt daarna ;)
En nog thnx voor het lenen van je heater johan :) |
Bedankt voor de reacties en tja het houd je wel van de straat :rolleyes:
en Wilco geen probleem hoor :thumbup: |
zo weer het een en ander gedaan deze week.
heb de achterkant kaal gemaakt en ontdaan van bitumen maar ook alles aan de bodem afgelast. begonnen met het 2de balkje maken voor onder de bodem door. dus stuk plaat in de juiste vorm gezet daarna net zoals aan de andere kant in vorm gemaakt hier heb ik geen foto's van maar wel van het eindresultaat de locatie waar het balkje moet gaan komen. op 1 plekje vast gezet kijken als alles klopte en hij bijv niet scheef zat toen helemaal vast gelast en teven een foto van beide balkjes. tevens vandaag hier een plaatje ingezet. en nog een foto van hoe de caddy er nu bij hangt op zijn kop :D volgende week weer rustig verder met de achterkant. want die is ook rot :screwy: |
Het houd ook niet op he haha. Echt goed rot ja...
|
zo maar weer even een update.
op deze plek moest ik nog steeds een stuk plaatwerk terug zetten dus dat gedaan. toen maar is verder gegaan achter in me laadbak maar dat is ook echt een ramp. ook hier zit erg veel roest. hier een foto van me linker wielkast hier was een plaatjes overheen gezet. het is nog wel zichtbaar het witte is nog oud plamuur wat er overheen zat de andere kant valt gelukkig wel mee. ben toen begonnen om de bovenkant van de balk die naar achteren loopt kaal te leggen. hieronder begint namelijk ook al roest te vormen. heb nu heel de balk die naar achteren loopt kaal aan de bovenkant en alle kleine delen van de oude dwarsbalken ook verwijdert. tevens nieuwe dwarsbalken laten zetten van 2mm dik Bedankt daarvoor stefan. hier dus even een foto van de balken die er los in liggen. toen verdergegaan aan de onderkant. hier een foto van de bevestigingspunt van de rubberen stootblokken waar de achteras tegen aan kwam op zijn maximale in veerweg. deze plaat heb ik verwijdert en hieronder is het ook een drama. moet zeggen dat het alleen zo erg is aan de linkerkant van de auto de rechterzijde is nog redelijk. heb toen het rotte deel van de wielkast maar wegslepen om de balk ook van die kant te kunnen zien. heb heel de balk kaal gemaakt om te kijken hoe erg het nu echt is. aan de linkerzijde moeten sowieso nieuwe delen ingelast worden. rechterzijde is nog redelijk moet alleen is goed kaal gemaakt worden zodat er zeker geen roest meer zit. morgen weer rustig verder. |
geen dank johan als je weer speciaal staal nodig bent, hoor ik het wel.
|
Kheb je stukje bij kevin afgegeven. Hij gaat er mee aan de slag ;)
|
Super :thumbup: dan kan ik die binnenkort weer inlassen :D
|
Verplaatst op verzoek.
|
Goed bezig hier, had al even niet gekeken, maar je gaat goed zo :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 04:47. |