Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Nieuws en actualiteiten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=40)
-   -   eigenaren van oldtimers vrezen dat ze mrb moeten betalen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=104566)

JeeWee 30-10-2012 13:30

ik herhaal, check de Fehac, die zich het leplazerus lobbyen in Den Haag!

mark89769 30-10-2012 15:45

Ben zelf ook liefhebber van amerikaanse wagens maar deze zijn dan niet meer te betalen, 2500kg + LPG €200,- per maand....

Alberto 30-10-2012 16:08

Quote:
Originally Posted by JeeWee
ik herhaal, check de Fehac, die zich het leplazerus lobbyen in Den Haag!

persbericht

nogmaals Actie is Reactie
achter over hangen en iemand het werk laten doen , gaat toch de prullebak in ;)

Emiel 30-10-2012 16:18

Ik betwijfel of dit de prullenbak in gaat... grijs kenteken zit er ook echt niet meer in voor de particulier...

Alberto 30-10-2012 16:20

Quote:
Originally Posted by Emiel
Ik betwijfel of dit de prullenbak in gaat... grijs kenteken zit er ook echt niet meer in voor de particulier...

ik bedoel dat gelobby ... gaat de prullebak in ,

http://www.knac.nl/petitie/

KNAC houd al een petitie :thumbup:

Lesley 30-10-2012 16:34

Dat bewijst wel weer dat je hier niets te vertellen hebt, de regering beslist en wij hebben maar te betalen! Het moet toch ergens wegkomen om het begrotingstekort op orde te krijgen! En de belasting van de oldtimers is maar een druppel op een gloeiende plaat, een betere melkkoe dan de auto is er niet. Het gaat erom dat de regering ook maar ergens een paar centen weg kan trekken zij het niet laten.

remie 30-10-2012 16:53

Ik hoor van meerdere kanten dat mensen zeggen dat je er niets aan kan doen. Is het niet zo dat politie, ov, schoonmakers, ect. wel vaker staken, omdat ze het niet eens zijn met de huidige gang van zaken? En vaak met resultaat? Is het voor het niet afschaffen van deze nieuwe regeling dan wel voor een verzachtende maatregel.

Ik vind dat er wat lafjes gereageerd word. Zaterdag lekker tegen elkaar '******en' in de kroeg over hoe kut de regering wel niet is. En vervolgens op je luie hol gaan zitten en schreeuwen dat iemand anders het maar moet oplossen. Mij maakt het allemaal niet zoveel uit hoor ik heb toch maar één wagen op de stoep staan. Maar ik zou best in actie willen komen voor de jongens die een collectie hebben staan die zich straks scheel gaan betalen.

Area51 30-10-2012 17:02

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/...e_rijken.ht ml

tim_j 30-10-2012 19:56

Goede punten in het bovenstaande bericht.
Erg balen als je veel geld in je belastingvrij wagen hebt gestoken, (TDI ombouw etc) en ineens volle bak moet gaan betalen.

Mojo 30-10-2012 21:45

Quote:
Originally Posted by remie
Ik hoor van meerdere kanten dat mensen zeggen dat je er niets aan kan doen. Is het niet zo dat politie, ov, schoonmakers, ect. wel vaker staken, omdat ze het niet eens zijn met de huidige gang van zaken? En vaak met resultaat? Is het voor het niet afschaffen van deze nieuwe regeling dan wel voor een verzachtende maatregel.

Ik vind dat er wat lafjes gereageerd word. Zaterdag lekker tegen elkaar '******en' in de kroeg over hoe kut de regering wel niet is. En vervolgens op je luie hol gaan zitten en schreeuwen dat iemand anders het maar moet oplossen. Mij maakt het allemaal niet zoveel uit hoor ik heb toch maar één wagen op de stoep staan. Maar ik zou best in actie willen komen voor de jongens die een collectie hebben staan die zich straks scheel gaan betalen.

:thumbup:

Dokter D 30-10-2012 21:52

Petitie getekend :thumbup:

Spijky 31-10-2012 00:11

Yo, ik ook getekend!

Tjaap 31-10-2012 00:15

Quote:
Originally Posted by Area51

Ik heb me weer afgemeld daar. Ze schreeuwen zo hard dat er niemand meer gehoord word. Heb de KNAC petitie getekend en we zien wel of er nog een fatsoenlijk plan uit komt.

Alberto 31-10-2012 07:01

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Heb de KNAC petitie getekend en we zien wel of er nog een fatsoenlijk plan uit komt.

wow kijk die lijst van de KNAC . goed bezig :thumbup:

LRR 31-10-2012 09:54

Getekend...

RichardVW 31-10-2012 12:14

Quote:
Originally Posted by Spijky
Yo, ik ook getekend!

KNAC:

Ja, ik begrijp dat maatregelen tegen de milieubelasting noodzakelijk zijn. Maar het is niet fair om klassieke auto’s, ons rijdend erfgoed, daarvoor extra te belasten. Daarom ben ik tegen het opheffen van de MRB-vrijstelling voor klassiekers van 30 jaar en ouder.

Zollie 31-10-2012 12:25

Quote:
Originally Posted by RichardVW
KNAC:

Ja, ik begrijp dat maatregelen tegen de milieubelasting noodzakelijk zijn. Maar het is niet fair om klassieke auto’s, ons rijdend erfgoed, daarvoor extra te belasten. Daarom ben ik tegen het opheffen van de MRB-vrijstelling voor klassiekers van 30 jaar en ouder.

Extra belasten of belastingontheffing opheffen? Dat is nog wel een nuanceverschil...

Ik ben ook wel voor de 30 jaar, en daar zijn we zoals het er nu voor staat naar op weg, ik zeg: niets meer aan doen! Daarbij, voor 'nieuwere' oldtimers blijft de brandstoftoeslag bestaan, dus belasting!

Emiel 31-10-2012 13:15

Quote:
Originally Posted by Alberto
wow kijk die lijst van de KNAC . goed bezig :thumbup:

Ik niet, volgens mij ligt die site van de KNAC er uit...

golfmk1abf 31-10-2012 13:17

Belasting

Vr Gr.

Style 31-10-2012 13:17

Quote:
Originally Posted by LRR
Getekend...

Hier nog een :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 21:18.